Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Het highschoolyear van Applejuice
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Het highschoolyear van Applejuice
Wat leuk dat je nu al weet waar je terecht gaat komen. Volgens mij zit je daar helemaal niet verkeerd! Ik sluit me aan bij tante Marjon
; Het gaat vast een geweldig jaar worden :dance:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wat leuk, dan zit je niet eens (voor Amerikaanse begrippen dan
) zo ver bij ons vandaan. Delaware is ook lekker dicht bij het strand en er zijn een aantal heel leuke badplaatsen in die buurt. Veel plezier met voorbereiden!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Nou Sabine gefeliciteerd hoor. Wat een mooie plek heb je gekregen. Ik wens je alvast een fantastisch jaar toe! :dance: :dance:
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Applejuice
- Amerikafan
- Contacteer:
Bedankt allemaal! Ik ben ook echt ontzettend blij met m'n plaatsing!
Heb me al helemaal suf gegoogled, op zoek naar zoveel mogelijk informatie over de omgeving, het dorp en de school 
@ Kastelke: Ik krijg vandaag of morgen een heel pakket in de bus met foto's, een brief van het gastgezin, en verdere informatie over het gezin. Daarbij zitten ook hun emailadres en telefoonnummer. Ik ben dus zeker van plan om met hun te gaan mailen voordat ik ga!
Edit: ik heb zojuist het pakket binnengekregen! Voor de geintresseerden, hier staan een paar foto's!
@ Kastelke: Ik krijg vandaag of morgen een heel pakket in de bus met foto's, een brief van het gastgezin, en verdere informatie over het gezin. Daarbij zitten ook hun emailadres en telefoonnummer. Ik ben dus zeker van plan om met hun te gaan mailen voordat ik ga!
Edit: ik heb zojuist het pakket binnengekregen! Voor de geintresseerden, hier staan een paar foto's!