Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Visum aanvraag Frankfurt ivm sluiten visum dienst Amsterdam
Re: Visum aanvraag Frankfurt ivm sluiten visum dienst Amsterdam
Wie kan helpen? Voor mijn zwager hebben wij ook een visum nodig maar Nederland is gesloten. Nu heb ik betaald in Brussel en daarna kun je pas de asfpraak mogelijkheid zien, dat is pas in oktober. Wij gaan i.v.m. overlijden vader en cadeau om iedereen op reis te sturen naar Amerika in juli. Ik weet het is laat maar wie weet wat wij nu nog kunnen doen. Het vervelende is dat op de wachttijden staat dat het 1 maand is in Belgie? En je kunt niemand bellen etc. Wie heeft de oplossing?
Zoals gezegd, regelmatig kijken of er eerdere data vrijkomen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 17
ergens in het afspraak systeem is er als het goed is de optie voor een expedited visa appointment?
Kan iemand mij de link sturen om een afspraak in Frankfurt te maken, in Brussel kan ik pas in december terecht al blijf ik kijken. Als ik dezelfde site neem de AVITS dan kan ik niet duitsland kiezen namelijk?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2182 Weergaves
-
Laatste bericht door USInsider
-
- 12 Reacties