Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Inpakken voor jaar Amerika

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
iloveamerica
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Inpakken voor jaar Amerika

Bericht door iloveamerica »

Hoi allemaal!
Ik heb groot nieuws: ik ben geplaatst! Ik zal volgend jaar in Houston, TX gaan wonen. Ik heb een heel grote (en mooie!) school 10 minuten van 'mijn' huis af.
Het gastgezin waar ik geplaatst ben is nog een tijdelijk gastgezin, maar mijn organisatiedirector zegt dat een tijdelijk gezin 9 van de 10 keer het kind 'houdt', dus dat komt wel goed :thumbup:
Het huis waar ik (in ieder geval tijdelijk) ga wonen is heel groot en ligt in een mooie buurt. Ik ga wonen bij een vader en moeder van rond de 50, en ik zal een 'broertje' van 16 en een 'zus' van 19 hebben. Het broertje zit nog bij mij op school (waarschijnlijk een jaarlaag onder mij) en de zus gaat naar haar eerste jaar college. Ze wonen allebei nog thuis.
Mijn school heeft trouwens wel een dress code; geen rokjes/korte broeken etc. korter dan 3 inch boven de knie, alleen kleding in effen kleuren, geen shirts zonder mouwtjes enz...
Dit is wat ik tot nu toe weet, ik heb gevraagd of ze willen skypen, dus dan weet ik meer!
Roos
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Gefeliciteerd, wordt vast een heel bijzonder jaar. Ik heb nog steeds contact met de Amerikaan die een jaar bij ons in Amsterdam heeft gewoond. In 1966!
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

Leuk! Heel veel plezier in Texas.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
EwoudKaufmann
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door EwoudKaufmann »

Heel veel plezieren geniet er van!!!!
Mijn planning is om volgend jaar zomer iedereen in Amerika te gaan bezoeken. Het is alweer bijna 5 jaar geleden dat ik naar Amerika vertrok voor mijn avontuur.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer