Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
tijdelijk naar Amerika........
-
LovesUSA
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: tijdelijk naar Amerika........
Hoi, ik ben zelf in 2010 au pair in amerika geweest via travel active super geregeld en kwa kosten ind nog leuk, dacht al met al €700 kwijt ticket word betaald door het gastgezin alsmede 6credit courses aan een college naar keuze, ik zou even google op au pair organisaties je hebt ook nog een andere in nl die dit doen, of ze mannen aannemen weet ik niet toen volgensmij niet terwijl ik daar genoeg mannelijk au pairs zag maar dit waren voornamelijk duitsers..
life is not measured by the number of breaths we take but by the moments that take our breath away..
-
LovesUSA
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Oh en ziekten kosten worden ook geregeld via de amerikaanse organisatie zit erbij jn je kan wel via tasman dacht ik extra afsluiten, he nl loopt wel gewoon door omdat je niet emigreerd..
life is not measured by the number of breaths we take but by the moments that take our breath away..
Nieuwsgierig: hoeveel verdiende je ? Of kreeg je zakgeld oid. ?
Je hebt geen 1500-2000 euro maar wil wel naar Amerika als au-pair/nanny?erwin1990 schreef:Dat begrijp ik. Het is ook niet dat ik niets heb, maar alleen geen 1500 a 2000 euro.
Lijkt me lastig verhaal... als je bij wijze van spreken je kleine teen breekt kan dat je al veel meer kosten. Ik zou toch wellicht nog even doorsparen met een baantje voordat je aan zoiets begint.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Als het goed is ben je daarvoor verzekerd (reisverzekering via de organisatie)
Verder krijg je ter plaatse zakgeld en je kost en inwoning is betaald, zie hier
Verder krijg je ter plaatse zakgeld en je kost en inwoning is betaald, zie hier
-
Jeroen Lamas
- Amerika-newbie
Als je voor zo'n lange tijd naar het buitenland gaat om te werken (of eventueel vrijwilligerswerk te doen) is het van belang goed voorbereid te zijn.
Ik wil zelf ook naar het buitenland en heb daarom ook nog eens goed naar betrouwbare websites gezocht.
Wat voor mij handig was waren 2 pagina's met betrekking tot werken en vrijwilligerswerk.
Daarom bekeek ik de informatie op deze pagina en deze pagina
Ik denk dat het wel handig is en van pas kan komen.
Ik wil zelf ook naar het buitenland en heb daarom ook nog eens goed naar betrouwbare websites gezocht.
Wat voor mij handig was waren 2 pagina's met betrekking tot werken en vrijwilligerswerk.
Daarom bekeek ik de informatie op deze pagina en deze pagina
Ik denk dat het wel handig is en van pas kan komen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2683 Weergaves
-
Laatste bericht door mikekiwi
-
- 8 Reacties