Voor de rest vind ik het niet zo chique om op een andere site een andere variant van dit verhaal te lezen, waar je het hebt over 40 km/uur, maar je zal daarvoor zo wel je redenen hebben, neem ik aan. En ergens "weinig" van merken is in mijn wereld toch substantieel iets anders dan ergens niks van merken.
Dank je voor deze link.
Dat was een reactie op die gozer, op die forum moet je het spelletje meespelen. Ik heb natuurlijk geen flauw idee hoeveel ik reed tijdens het gebeuren. Maar het was in een bocht dus ik ging niet snel.
Zoals ik al zei, omdat ik met mijn hoofd ergens anders was heb ik er weinig van meegekregen. Ik snap dat mijn situatie niet in mijn voordeel werkt, maar ik ben geen slecht persoon en ben ook niet bewust doorgereden.
kastelke schreef:Geweldig behulpzaam forum daar. Je zou al niet meer naar Amerika willen gaan!
Heb ook even meegelezen en kwam tot dezelfde conclusie
Enigszins wel opvallend hoe hard de immigratiewetten zijn en iets zegt me dat dit in de toekomst alleen nog maar zal toenemen.
Jammer dat mensen met goede intenties geen kans krijgen. Maar als je de VS vergelijkt met Japan dan zijn de Amerikanen nog vrij soft.
(Heb zelf geen ervaring met Japan gehad maar een familielid wel)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.