Mr. Probz krijgt vanwege een strafblad geen werkvisum om in de Verenigde Staten op te treden.
Mr. Probz is langzaam maar zeker aan het uitgroeien tot een wereldster. Met zijn hit Waves en zijn huidige nummer 1-notering Nothing Really Matters wil hij nu in de VS doorbreken. De 30-jarige artiest wil met een promotietour Amerika aandoen, maar de ambassade wil niet meewerken.
"We werken hard aan een oplossing. Moeten veel documentatie overleggen, formulieren opnieuw aanvragen. Allemaal papieren die tijdens die brand verloren zijn gegaan", zegt hij tegen het AD. Bij een brand in zijn huis in mei vorig jaar verloor hij zowat al zijn bezittingen.
Vechtpartijtjes
De zanger is overtuigd dat het wel goed gaat komen. Toch kijkt hij dan wel even terug naar zijn verleden.
"Dan ga ik al die situaties rond die vechtpartijtjes weer langs en zie ik: die was niet nodig, die ook niet en dat had ik anders kunnen aanpakken. Maar oké, het is wat het is. Elke beslissing die je in je leven neemt, zet een nieuwe keten in werking. Daar geloof ik heilig in. En alles bij elkaar heeft die weg me hier gebracht."
Bron: http://www.nu.nl/muziek/3908334/mr-prob ... fblad.html
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mr. Probz mag VS niet in door strafblad
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Mr. Probz mag VS niet in door strafblad
Zo zie je maar dat er geen uitzonderingen gemaakt worden..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Re: Mr. Probz mag VS niet in door strafblad
En dat extreem-linkse tuig op NuJij maar schelden op de VS. De VS hebben gewoon gelijk met hun beleid; geen uitzonderingen. Want waarom mag een willekeurige toerist er dan niet in die een moreel schandelijke daad heeft gepleegd en deze rapper dan wel? Want dat is waar het om gaat, niet het strafbare feit want overtredingen leveren ook strafbare feiten op. Het gaat om een moreel schandelijke daad.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Volgens mij mag Patrick Kluivert inmiddels ook gewoon naar Amerika toe, dus zal ook dit wel geregeld gaan worden.
Ik snap aan de ene kant echt wel dat ze opletten wie hun land binnenkomt, aan de andere kant heb ik ook wel eens zoiets van, er zijn ook mensen die van hun fouten leren die ze bv in hun jeugd hebben gemaakt en daarna een normaal leven of prachtige carriere hebben. Moet dat dan hun het hele leven blijven achtervolgen?
Ik snap aan de ene kant echt wel dat ze opletten wie hun land binnenkomt, aan de andere kant heb ik ook wel eens zoiets van, er zijn ook mensen die van hun fouten leren die ze bv in hun jeugd hebben gemaakt en daarna een normaal leven of prachtige carriere hebben. Moet dat dan hun het hele leven blijven achtervolgen?
Amerikanen zien immigranten liever gaan dan komen. Dus als ze een reden kunnen vinden om iemand te weigeren, zullen ze niet schromen om die te gebruiken. Moet iemand de rest van zijn leven leven met de gevolgen van een vroegere zonde? Als het aan de amerikaanse overheid ligt wel dus. En omdat de stapel aanvragen tot voorbij het plafond reikt, hebben ze geen tijd voor zielige verhalen. "Volgende!"
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
Zijn visum is geregeld en kan gewoon naar amerika.
. Dat vertelde hij net een paar minuten geleden op de radio.

Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoewel ik het altijd leuk vind om te lezen dat een Nederlander succes heeft in het buitenland, wekt een bericht zoals deze toch behoorlijke irritatie bij mij op. Deze man heeft wat vocale talenten en binnen no-time is voor hem een visum geregeld. Hoeveel schrijnende gevallen zien wij op dit forum voorbij komen van mensen voor wie deze uitzondering niet wordt gemaakt en veel belangrijkere redenen hebben om naar de VS te willen dan om daar te werken (bezoek aan (klein)kinderen, iemand op een sterfbed, liefde)? Deze mensen hebben mogelijk ook nog eens talenten die veel nuttiger zijn voor de samenleving dan die van Mr Probz en hebben bovendien geen fouten gemaakt die een strafblad opleverde, maar bijvoorbeeld enkel de fout gemaakt om te naïef een visumtraject in te gaan.yarrah schreef:Zijn visum is geregeld en kan gewoon naar amerika..
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
De US is en blijft een kapitalistisch land. Geld spreekt, menselijke overwegingen doen er minder toe.
Hoe dikker je portemonnee hoe beter je stem wordt gehoord, want hoe deskundiger de advokaten die je kunt inhuren.
Gelukkig hebben wij elkaar !
Hoe dikker je portemonnee hoe beter je stem wordt gehoord, want hoe deskundiger de advokaten die je kunt inhuren.
Gelukkig hebben wij elkaar !
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
wie zegt dat hij dit in 'no-time' geregeld heeft?boonens schreef:Hoewel ik het altijd leuk vind om te lezen dat een Nederlander succes heeft in het buitenland, wekt een bericht zoals deze toch behoorlijke irritatie bij mij op. Deze man heeft wat vocale talenten en binnen no-time is voor hem een visum geregeld.
Blijft toch klasse-justitie.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Blijft toch Nederlands om iemand geen succes te gunnen...
Mr Probz heeft het zelf ook toegelicht in RTL Late Night. Daar gaf hij aan dat het originele artikel (volgens mij in de Telegraaf) niet klopte en dat het klonk alsof ze hem hadden geciteerd, terwijl dat in werkelijkheid niet zo was. Als ik me niet vergis gaf hij aan dat het gewoon veel tijd en regelwerk is om een werkvisum te krijgen in de VS.
Ik kreeg ook niet de indruk dat hij sneller een werkvisum heeft gekregen..
Ik kreeg ook niet de indruk dat hij sneller een werkvisum heeft gekregen..
Waar staat dat ik hem geen succes gun?Njit schreef:Blijft toch Nederlands om iemand geen succes te gunnen...
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik heb het programma ook gezien.
Het heeft hem juist veel moeite gekost om een visum te krijgen omdat hij een aantal papieren niet meer had i.v.m met een brand waarbij hij bijna alles kwijt geraakt is.
Het heeft hem juist veel moeite gekost om een visum te krijgen omdat hij een aantal papieren niet meer had i.v.m met een brand waarbij hij bijna alles kwijt geraakt is.
Dat heeft hier natuurlijk helemaal niets mee te maken. Het gaat om wet en regelgeving die voor iedereen gelijk behoort te zijn en niet afhankelijk van de diepte van de portemonnee of de mensen die je kent. De beste man is 8(!) keer veroordeeld voor geweldpleging. Er zijn vliegtuigladingen mensen die voor een heel stuk minder de toegang tot de VS ontzegt zijn.Njit schreef:Blijft toch Nederlands om iemand geen succes te gunnen...
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
Ik denk dat je geen idee hebt hoe de Nederlandse Marechaussee met buitenlanders omgaat die met een geldige visum naar Nederland komen. Ik heb het van dichtbij gezien nadat ik iemand had uitgenodigd naar NL te komen en garant stond voor alle kosten inclusief meer euro 10.000 aan boetes etc. Het ging dus om iemand die reeds een visum had verkregen van de Nederlandse ambassade en alle papieren waren via BUZ gecheckt/goedgekeurd maar toch meer dan 4 uur op schiphol vastgehouden.
Ten tweede, de VS is een super-capitalistich systeem waar cash je werkelijk alles koopt... toegang tot en invloed op wetgevers, rechters... niet alleen een simpele visum maar ook een groene kaart.
Ten tweede, de VS is een super-capitalistich systeem waar cash je werkelijk alles koopt... toegang tot en invloed op wetgevers, rechters... niet alleen een simpele visum maar ook een groene kaart.
Dat heeft hier natuurlijk helemaal niets mee te maken. Het gaat om wet en regelgeving die voor iedereen gelijk behoort te zijn en niet afhankelijk van de diepte van de portemonnee of de mensen die je kent. De beste man is 8(!) keer veroordeeld voor geweldpleging. Er zijn vliegtuigladingen mensen die voor een heel stuk minder de toegang tot de VS ontzegt zijn.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wie zegt dat ik jou specifiek aanspreek? Ik reageer in het algemeen. Anders had ik je wel gequote. Maar blijkbaar voel je je aangesproken...mtl schreef:Waar staat dat ik hem geen succes gun?Njit schreef:Blijft toch Nederlands om iemand geen succes te gunnen...
Nee hoor, ik voel me helemaal niet aangesproken.
Jeetje. Het gaat er toch niet om wat we iemand al dan niet gunnen ? Ik denk dat we iedereen het beste gunnen. Punt.
Maar het is niet leuk om er zo met de neus weer op gedrukt te worden dat in de US met geld zo ongeveer alles maar dan ook alles te koop is.
Maar het is niet leuk om er zo met de neus weer op gedrukt te worden dat in de US met geld zo ongeveer alles maar dan ook alles te koop is.
Laatst gewijzigd door USInsider op 27 okt 2014, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik vind het nogal kort door de bocht om te zeggen dat met geld alles te koop is. In dit geval denk ik eerder dat er een paar goede advocaten hun werk hebben gedaan en die weten de weg en daardoor is het snel geregeld.
Hier op het forum zie je ook dat mensen die veel onderzoek doen een afgewezen visum nog wel aangepast weten te krijgen terwijl mensen die door de bomen het bos niet zien er geen stap verder mee komen.
Hier op het forum zie je ook dat mensen die veel onderzoek doen een afgewezen visum nog wel aangepast weten te krijgen terwijl mensen die door de bomen het bos niet zien er geen stap verder mee komen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Jongens jongens, corruptie, macht, omkoping
Jullie weten toch helemaal niet hoe zijn visumprocedure verlopen is? Misschien liep zijn procedure via een zakenbehartiger/jurist en werd zijn eerste aanvraag in eerste instantie afgewezen, maar werd de mogelijkheid geboden meer informatie te overleggen, waarna zijn zaak opnieuwe bekeken werd? Of werd zijn visum in eerste instantie niet direct afgewezen, maar werd de procedure on hold gezet totdat meer papierwerk overlegd werd. Misschien wilden ze meer informatie van zijn impresariaat over de precieze tourplannen, om te checken hoe serieus hij met zijn vak bezig is en welke clubs hem geboekt hebben of van plan zijn te boeken?
Ik vind dat hier nogal fors geoordeeld wordt
Er worden forse termen bijgehaald en er wordt maar vanuit gegaan dat ze wel een ambtenaar omgekocht hebben (heeft dit oordeel te maken met het feit dat deze man artiest is - iets met maaiveld?- of vanwege zijn afkomst/verleden?).
Diepe zucht.
We hebben hier wel vaker gezien dat iemand in eerste instantie werd afgewezen en daarna alsnog goedgekeurd. Herinneren jullie je bv nog de dame van de lange wandeltocht? En dat ging om toeristenvisa....
EDIT: @Katja: just my thoughts

Ik vind dat hier nogal fors geoordeeld wordt

Diepe zucht.
We hebben hier wel vaker gezien dat iemand in eerste instantie werd afgewezen en daarna alsnog goedgekeurd. Herinneren jullie je bv nog de dame van de lange wandeltocht? En dat ging om toeristenvisa....
EDIT: @Katja: just my thoughts
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2318 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-