Njit schreef:Met het betalen van de ESTA zorg je ervoor dat vakanties richting de US gepromoot kunnen worden buiten de US. Erg logisch toch?
Ja, dat is hard nodig

Als ze dat geld nou eens uitgeven om het immigrations proces wat te stroomlijnen....
Njit schreef:Met het betalen van de ESTA zorg je ervoor dat vakanties richting de US gepromoot kunnen worden buiten de US. Erg logisch toch?
En elke keer liegt als 'ie dat doet...Skydriver schreef:En die elk jaar probleemloos naar Amerika reist...Jrabakker schreef:Zei de man die het niet zou nauw neemt met de regels....
Hoe dat in NL juist ineen zit weet ik niet, maar in BE zijn verkeersboetes altijd een minnelijke schikking. Enkel als je het te bont maakt, moet je voorkomen, en krijg je een echte veroordeling (Wat een boete kan zijn)Nessiezzz schreef:Een boete in het geval van winkeldiefstal (strafrecht) word voorgesteld door een officier van justitie, en op die wijze kan jij verdere vervolging 'afkopen'. Je bent niet verplicht deze te betalen, maar dan zal je dus wel voor moeten komen. Een verkeersboete is hele andere wetgeving (verkeer) en deze boetes ben je daarentegen wel verplicht om te betalen.PSVwally schreef:Als je een boete krijgt ben je dan veroordeeld? De vraag is of de boete zo is opgelegd of via een rechter. Anders zou iedereen met een verkeersboete ook problemen moeten hebben.
En daar geen enkel probleem, what so ever, mee heeft!Jrabakker schreef: En elke keer liegt als 'ie dat doet...
Ik ben dit wel met je eens hoor, maar dit is gewoon echt een gevalletje geen slapende honden wakker maken. Als ik mij een hele hoop ellende kan besparen door 'nee' in te vullen, terwijl ik wel ooit vroeger een jeugdzonde heb begaan en daarvoor ben aangehouden, dan zal ik dat niet laten. Immers, de VS hebben geen enkele inzicht in je strafregister. Wat zul je je dan op de hals halen? Je hebt toch ooit je straf gehad? Moet je dan ook nog een keer gestraft worden door de VS?Jrabakker schreef:En elke keer liegt als 'ie dat doet...
Hiermee ga je (voor de zoveelste keer) tegen de forumregels in: 6. a) Er mogen geen discussies over illegale activiteiten plaatsvinden in deze forums. Berichten waarin illegale zaken toegestaan, uitgebuit of gebruikt worden zullen onmiddellijk worden verwijderd en de betreffende leden verbannen.Skydriver schreef:Mensen...alsjeblieft zeg! Als iedereen zo "eerlijk"zou zijn kwamen er maar weinig mensen naar de USA!
Het ESTA stelt totaal niks voor, behalve een beroep op je eerlijkheid, en het is inmiddels ook een leuke bron van inkomsten, met $14 pp!! Maak je daar nou niet zo druk om!