Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Sevis fee laatste dag betaald

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
Hallucinogen
Amerika-newbie

Sevis fee laatste dag betaald

Bericht door Hallucinogen »

Hallo,

Heb morgen een visa interview, heb alleen vandaag m'n Sevis fee betaald (compleet over hoofd gezien)
Nou heb ik wel een payment confirmation dat ik betaald heb. Alleen staat er dat het 2 dagen duurt voordat de consulaat kan zien dat ik inderdaad betaald heb.

Is dit een groot probleem, vragen ze hierna? Anders moet ik even m'n afspraak verzetten morgenvroeg ..

Bedankt :thumbup:
UStudy
Amerikafan
Contacteer:

Re: Sevis fee laatste dag betaald

Bericht door UStudy »

Nee, zou geen probleem moeten zijn zolang je het Payment Confirmation maar hebt uitgeprint en meeneemt naar het consulaat. Succes.
coukie
Amerikafan
Partner van: Erwin

Bericht door coukie »

Hopelijk is het in Nederland anders dan in belgie want toen wij inder tijd op gesprek gingen had ik een online print mee dat liet zien dat de fee betaald was ( omdat we de zondag in Belgie geland zijn en de maandag om 8:30 op de ambassade moesten staan) maar ze wilden effectief een uittreksel van de bank zien, gelukkig voor ons was er een bankfiliaal juist om de hoek waar we dit konden op halen
Received Green Card Jan 2014
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
tuti
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door tuti »

Bij ons interview vorige week dinsdag werd een schermprintje van telebankieren van de betaalopdracht gewoon geaccepteerd. Wij hadden echter wel ruim van te voren betaald.

Zou me echter niks verbazen dat als ze de betaling ontvangen hebben ze dit ook in hun systeem bij jou aanvraag opslaan; aangezien je volgens mij iets van je paspoortnummer of confirmation number in de betaling moet zetten.

Mochten ze hem overigens niet accepteren, dan kan je altijd nog een keer pinnen :)
Reizen USA:
2008 - Roadtrip Oostkust
2009/2010 - Los Angeles <--> Las Vegas
2011 - Roadtrip Westen
2012 - Roadtrip Westen
2013 - Roadtrip Florida
2014 - 6 months USA Roadtrip
marstuti.blogspot.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves