Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

J1 - visum (research scholar) Georgia State University

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
Kimeva
Amerika-ontdekker

J1 - visum (research scholar) Georgia State University

Bericht door Kimeva »

Dag allemaal,

Een aantal maanden geleden heb ik advies gevraagd over mijn visa mogelijkheden. Naar aanleiding van jullie reacties ( nogmaals dank!!!!) heb ik besloten om voor een J1 visitor scholar visum te gaan. Ik heb voor mijn masterthesis vergelijkend onderzoek gedaan (Amerika - Nederland -> sociologie, schoonheidsideaal) en zou dat graag willen uitdiepen. Is er iemand die ervaring heeft met het aanvragen van een J1 visitor -research scholar- visum? En is er wellicht iemand die met een visitor -research scholar- visum bij Georgia State University terecht kon? Alle nuttige tips zijn welkom!!!

Alvast bedankt voor jullie tijd.

Drs. K.
Journaliste/Onderzoekster
ramanka
Amerika-ontdekker

Re: J1 - visum (research scholar) Georgia State University

Bericht door ramanka »

Kijk eens hier wat de universiteit zelf aan info heeft: http://isss.gsu.edu/

succes!
Kimeva
Amerika-ontdekker

Re: J1 - visum (research scholar) Georgia State University

Bericht door Kimeva »

Dank je wel Ramanka!

Ik heb inderdaad deze page al een keer doorgelezen. Sommige -inside- info staat niet op de site; maar ik denk dat ik gewoon met de info die ik nu heb een actieplan moet opstellen.

Fijne dag!

Groetjes,

K.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer