Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Stage in VS gaat toch door.
Re: Stage in VS gaat toch door.
Dank jullie wel. Ik zit al 24 uur vast in Chicago en heb hopelijk nog maar vier uur te gaan. Ik weet hoe is deze ga besteden, FOK lezen. Mijn favorieten draadje is terug.
Vraag123 heel veel succes met het vinden van een nieuwe plek. Misschien zou je bij een adfvocaten kantoor moeten gaan zitten, wellicht dat je wat interm discounts kunt krijgen.
Heel veel succes!!! Keep us up to date!!!
Vraag123 heel veel succes met het vinden van een nieuwe plek. Misschien zou je bij een adfvocaten kantoor moeten gaan zitten, wellicht dat je wat interm discounts kunt krijgen.
Heel veel succes!!! Keep us up to date!!!
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Toch wel grappig dat ik weken geleden al aangaf dat er geen bal van klopte. Ben voor de vorm nog een poos meegegaan in het verhaal...
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 40#p805566
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 40#p805566
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik neem aan dat de mods al een IP-check hebben gedaan of vraag123 wel in de US zit. Want anders is het verhaal sowieso al ongeloofwaardig.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Een tijdje terug, volgens mij bij de sluiting van dat vorig topic, schreven ze al iets wat wat mij betreft die richting op wees. Voor mij was dat de definitieve 'knoop'.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ja, dat is vorige week al gebeurd en dat klopt.Njit schreef:Ik neem aan dat de mods al een IP-check hebben gedaan of vraag123 wel in de US zit. Want anders is het verhaal sowieso al ongeloofwaardig.
Groetjes,
Carine
Carine
Haha, ja, ik ben computerprobleem op FOK!
Maar neem mijn berichten daar maar niet serieus, ik ben daar enkel om 'te trollen'
.
Wat ik op andere forums post is welgemeend. Ik sta daar al bekend als een 'troll', dus speel ik daar gewoon op in
.
Alles wat ik daar doe is daaromheen gebouwd (avatar, onderschrift, handtekening, topics met constant hetzelfde thema, mijn spelling & grammatica, etc.)
.
OT:
Ik begin vandaag met mijn zoektocht naar iets nieuws. Waarschijnlijk zal het niet in NYC zijn :p.
Maar neem mijn berichten daar maar niet serieus, ik ben daar enkel om 'te trollen'
Wat ik op andere forums post is welgemeend. Ik sta daar al bekend als een 'troll', dus speel ik daar gewoon op in
Alles wat ik daar doe is daaromheen gebouwd (avatar, onderschrift, handtekening, topics met constant hetzelfde thema, mijn spelling & grammatica, etc.)
OT:
Ik begin vandaag met mijn zoektocht naar iets nieuws. Waarschijnlijk zal het niet in NYC zijn :p.
''I always heard there were three kinds of suns in Kansas, sunshine, sunflowers, and sons-of-bitches.''
- Clint Eastwood in ''The Outlaw Josey Wales (1976)'' (IMDb Link)
- Clint Eastwood in ''The Outlaw Josey Wales (1976)'' (IMDb Link)
Ik ben niet zo'n fan van forumtrolls. Ze verpesten het internet, samen met spammers en oplichters. Dus ik ga je hier ook maar niet serieus meer nemen.vraag123 schreef:Haha, ja, ik ben computerprobleem op FOK!
Maar neem mijn berichten daar maar niet serieus, ik ben daar enkel om 'te trollen'.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je echt niks beters met je leven te doen? Is het zo leeg dat je het moet vullen met dergelijke onzin? Misschien kan je eens wat zelfsreflectie doen ipv anderen de schuld te geven van alles wat misloopt, en te lopen bluffen en trollen.vraag123 schreef:Maar neem mijn berichten daar maar niet serieus, ik ben daar enkel om 'te trollen'.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Aan het aantal berichten van jouw hand te zien had je het blijkbaar niet al te druk met je stagevraag123 schreef:Maar neem mijn berichten daar maar niet serieus, ik ben daar enkel om 'te trollen'.
Succes met zoeken, ik zou als ik jou was iets meer tijd daaraan besteden en wat minder aan trollen op een forum want daarop studeer je niet af.
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Bevestigd heel erg het gevoel wat ik al van deze gebruiker had. Jammer dat er altijd mensen zijn die het leuk vinden om dingen voor anderen te verpesten.
Daarbij vervalt ook gelijk het kleine beetje geloofwaardigheid wat er nog was.
Daarbij vervalt ook gelijk het kleine beetje geloofwaardigheid wat er nog was.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Oh echt niet? Neem mijn berichten daar maar niet serieus, ga toch lekker buitenspelen man..... Alsof iemand jou uberhaupt nog serieus zal nemen....vraag123 schreef:Haha, ja, ik ben computerprobleem op FOK!
Maar neem mijn berichten daar maar niet serieus, ik ben daar enkel om 'te trollen'.
Wat ik op andere forums post is welgemeend. Ik sta daar al bekend als een 'troll', dus speel ik daar gewoon op in.
Alles wat ik daar doe is daaromheen gebouwd (avatar, onderschrift, handtekening, topics met constant hetzelfde thema, mijn spelling & grammatica, etc.).
OT:
Ik geloof er heilig in dat mensen zoals jij op een bepaald moment heel hard onderuit gaan...... Succes ermee.
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het begint me ineens te dagen. Dacht eerst dat de TS op het bedrijf betrapt was op p*rno kijken tijdens werkuren of zo maar ik denk dat het problem is dat Fok, AA, facebook en andere sites hem zodanig bezighouden tijdens werkuren dat zijn stageplek hem er maar uitgewerkt heeft. Je wordt toch niet zomaar ontslagen?
Stagiaires vergeten vaak ook dat een stageplek een kostbaar iets is. Je werkt voor niks ja dat klopt. Echter tijdens een stage werk je aan een project en hoor je begeleid te worden door een employee (wat de baas geld kost). In return krijgt de baas een (hopelijk) gemotiveerde student die misschien met frisse ideeen komt die misschien in het bedrijf toegepast kunnen worden.
Ik heb 20 jaar geleden marketing gehad en het zal nu met internet toch best wel anders zijn.
Als ik een staiaire zou hebben zou ik dus van deze persoon leren hoe modern marketing gedaan wordt en de stagiaire leert hoe een bedrijf in het echt reilt en zeilt. Echter ik denk niet dat er iemand zit te wachten op een stagiare als TS
Stagiaires vergeten vaak ook dat een stageplek een kostbaar iets is. Je werkt voor niks ja dat klopt. Echter tijdens een stage werk je aan een project en hoor je begeleid te worden door een employee (wat de baas geld kost). In return krijgt de baas een (hopelijk) gemotiveerde student die misschien met frisse ideeen komt die misschien in het bedrijf toegepast kunnen worden.
Ik heb 20 jaar geleden marketing gehad en het zal nu met internet toch best wel anders zijn.
Als ik een staiaire zou hebben zou ik dus van deze persoon leren hoe modern marketing gedaan wordt en de stagiaire leert hoe een bedrijf in het echt reilt en zeilt. Echter ik denk niet dat er iemand zit te wachten op een stagiare als TS
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is de topicstarter eigenlijk een jongen of een meisje?
Elke
Heb je interesse?
-
Katja
- Amerika-expert
- Contacteer:
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik kan me niet voorstellen dat een Nederlandse vrouw van 20 dit soort fratsen als 'trolling' ed. zou doen of zo zou reageren als ze van haar stageplek getoedeledokiet zou worden.
-
Dieuwertje
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Agree met PSVWally!
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
Dan wordt dit hele verhaal nog waziger...sachasenne schreef:Ja, dat is vorige week al gebeurd en dat klopt.Njit schreef:Ik neem aan dat de mods al een IP-check hebben gedaan of vraag123 wel in de US zit. Want anders is het verhaal sowieso al ongeloofwaardig.
Hij zit dus echt in New York, in mijn ogen 1 van de mooiste steden ter wereld en wat doe je dan als je daar bent.... Forums volspammen
Pffff ik ben 9 dagen in New York geweest maar ik kwam ogen tekort om alles te zien. Laat staan dat ik op verschillende forums ga trollen. Zo ontzettend zonde van de kostbare tijd die je daar hebt! Maar goed, uit je eerdere berichten is gebleken dat we je niet al te serieus moeten nemen.
sachasenne schreef:Ja, dat is vorige week al gebeurd en dat klopt.Njit schreef:Ik neem aan dat de mods al een IP-check hebben gedaan of vraag123 wel in de US zit. Want anders is het verhaal sowieso al ongeloofwaardig.
Volgens mij hoef je echt niet in amerika te zitten om een amerikaans IP adres te krijgen, genoeg mogelijkheden online te vinden om je communicatie via een IP daar te laten lopen. Zo kon ik bijvoorbeeld toen ik nog in nederland woonde netflix ontvangen, via een amerikaanse IP provider.
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
- meyem
- Amerika-expert
ik zat juist met spanning te wachten tot ie zijn ouders aan ging klagen omdat die hem ook een poot uit willen draaien, want die vinden ongetwijfled dat hij terug moet komen en een deel van de kosten terug mag betalen in plaats van dit uit te geven aan een road trip .....
dat zou ik iig hebben geeist als ouder ....
....
nu ja, die andere draadjes ga ik op een ander moment 's lekker lezen ...
wat een lulhannes, maar het blijft entertainment, dat wel
dat zou ik iig hebben geeist als ouder ....
nu ja, die andere draadjes ga ik op een ander moment 's lekker lezen ...
wat een lulhannes, maar het blijft entertainment, dat wel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2555 Weergaves
-
Laatste bericht door mikekiwi
-