Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wie heeft er recent een journalistenvisum aangevraagd?

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
Kimeva
Amerika-ontdekker

Wie heeft er recent een journalistenvisum aangevraagd?

Bericht door Kimeva »

Dag allemaal,

Hopelijk overschrijd ik geen grens omdat ik gisteren ook een topic heb gepost. Ik ben een newbie;)...
Maar nu mijn (concretere) vraag: heeft er iemand recent een I-visum aangevraagd? En waar zou ik EXPLICIET (naast de voorwaarden uiteraard) op moeten letten? - financieel, banden met NL etc, soort opdrachtgever -
Naarstig op zoek naar tips en adviezen.

Hartelijke groet,
8)
Bennogr
Amerika-expert

Re: Wie heeft er recent een journalistenvisum aangevraagd?

Bericht door Bennogr »

Zoals al gezegd: bel het Amerikaanse consulaat. Kost je wel 15 euro, maar dan weet je ook precies wat je hebben moet.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Kimeva
Amerika-ontdekker

Re: Wie heeft er recent een journalistenvisum aangevraagd?

Bericht door Kimeva »

Dat snap ik. Ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen van anderen, omdat ik op deze website ook al zeer nuttige informatie heb verkregen door de verhalen die men hier deelt. Perspectieven die je van het consulaat niet krijgt (bv. screening voordat je al gaat). Vandaar!

Maar bedankt, ik zal deze week bellen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer