Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
2 keer op J1 visum, 2 year rule does not apply
-
ladyliberty
- Amerika-ontdekker
2 keer op J1 visum, 2 year rule does not apply
Hallo,
Ik ben in juli terug gekomen na 1,5 jaar in NY gewerkt te hebben onder een J1 visum. Ik wil heel graag terug en was eerst aan het kijken of ik een bedrijf kon vinden wat me kan sponsoren, dat lukt allemaal nog niet echt. Ik ging er vanuit dat ik niet nog een keer met een j1 visum zou kunnen. Nu staat er op mijn visum : 2 year rule does not apply. Houdt dit in dat ik dan nog een keer op een j1 visum (bijvoorbeeld deze zomer al) naar de verenigde staten kan?
Ik ben in juli terug gekomen na 1,5 jaar in NY gewerkt te hebben onder een J1 visum. Ik wil heel graag terug en was eerst aan het kijken of ik een bedrijf kon vinden wat me kan sponsoren, dat lukt allemaal nog niet echt. Ik ging er vanuit dat ik niet nog een keer met een j1 visum zou kunnen. Nu staat er op mijn visum : 2 year rule does not apply. Houdt dit in dat ik dan nog een keer op een j1 visum (bijvoorbeeld deze zomer al) naar de verenigde staten kan?
Re: 2 keer op J1 visum, 2 year rule does not apply
De 2 year rule heeft niets met het aanvragen van een ander niet-immigratie visum te maken. Je hebt wel met andere regels te maken waardoor het mogelijk kan zijn dat je niet onder dezelfde J-1 categorie kunt vertrekken.
Bekijk deze website voor meer informatie: http://www.yale.edu/oiss/immigration/co ... s/bar.html
Bekijk deze website voor meer informatie: http://www.yale.edu/oiss/immigration/co ... s/bar.html
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 18316 Weergaves
-
Laatste bericht door leona69!
-
- 6 Reacties