Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

F-1 Vragen

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
SemJes
Amerika-expert

Re: F-1 Vragen

Bericht door SemJes »

Je maakt jezelf waarschijnlijk paranoïde ;) Mocht het om de een of andere reden toch te spraken komen dan leg je uit dat je er voor de studie heen gaat en dat je het fijn vindt om elkaar wat vaker te kunnen zien etc. Hou het luchtig en ga niet de indicatie geven dat je er gelijk gaat trouwen ;)
Ik verwacht dat je zo'n drie vragen krijgt; waar ga je heen, wat voor een studie ga je doen, en hoe ga je het betalen. Maak je maar niet teveel zorgen.
Abacus
Amerika-newbie

Bericht door Abacus »

Dankje! Dat zal dan geen probleem zijn :D
Abacus
Amerika-newbie

Bericht door Abacus »

Ik heb nog een vraag over de US formaat foto die ik mee moet nemen.

Op dit moment ben ik in Nieuw Zeeland en ik heb paar dagen geleden een foto laten maken in US format bij een fotowinkel.
Nou zette ze mij gewoon voor een blanke muur en hadden ze de foto genomen met een normale digitale camera en die uit.

Als ik nu de foto zo terug zie vroeg ik me af of die wel goed is voor de visa.
http://i.imgur.com/PujEp.jpg
I vroeg me af of deze goed is? Mijn haren bedekken namelijk beset een groot deel van mijn voorhoofd.

Normaal ben ik de strenge regeling gewend voor Nederlandse pasfoto's, dus hopelijk hoef ik niet terug te gaan om er nog 1 te maken :S

Bedankt!

Gr.
- E
haroen
Amerika-ontdekker

Bericht door haroen »

Abacus schreef:Ik heb nog een vraag over de US formaat foto die ik mee moet nemen.

Op dit moment ben ik in Nieuw Zeeland en ik heb paar dagen geleden een foto laten maken in US format bij een fotowinkel.
Nou zette ze mij gewoon voor een blanke muur en hadden ze de foto genomen met een normale digitale camera en die uit.

Als ik nu de foto zo terug zie vroeg ik me af of die wel goed is voor de visa.
http://i.imgur.com/PujEp.jpg
I vroeg me af of deze goed is? Mijn haren bedekken namelijk beset een groot deel van mijn voorhoofd.

Normaal ben ik de strenge regeling gewend voor Nederlandse pasfoto's, dus hopelijk hoef ik niet terug te gaan om er nog 1 te maken :S

Bedankt!

Gr.
- E
Ik denk dat het wel goed is zo. Ik had ook geen perfecte foto en is goedgekeurd. Ik meen me ook te herinneren dat je op het consulaat gewoon foto's kan laten maken in het ergste geval. Dit zal wel erg duur zijn dat is in het ergste geval.

Je moet je idd niet gek laten maken door alle enge verhalen op het internet. Als je gewoon alles opvolgt wat ze zeggen en het kan betalen komt het volgens mij wel goed.

Mvg,

Haroen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer