Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ik heb opleiding --> Nu toch werken met studentenvisum?
-
Surfing_NL
- Amerika-ontdekker
Ik heb opleiding --> Nu toch werken met studentenvisum?
Midden dit jaar vertrek ik naar SB om daar in de eerste insantie een bachelor van 2 jaar te doen. Wellicht blijf ik toch langer daarna voor de volledige opleiding.
Ik heb nu (bijna) Vestigingsmanager groothandel in de pocket, een MBO4+ opleiding die gelijk is als een lage HBO opleiding.
Deze opleiding is gelinkt aan junior accountmanager.
Als ik ga studeren in Amerika, heb ik begrepen dat met een studentenvisum:
- 1ste semester NIET gewerkt mag worden.
- NA 1ste semester alleen op de campus gewerkt mag worden.
- Je ook iets kunt aanvragen na het eerste jaar dat je buiten de campus op je vakgebied mag werken.
Nu luidt mijn vraag, kan ik niet iets met mijn huidige school regelen, als een soort van stage (uitbreiding van) voor x-aantal uur in de week, zodat ik in Amerika toch wat kan werken, al is het maar de zaterdag?
Of is er iets anders te regelen, en waar zou je dat moeten aanvragen in AMERIKA?
Mvg
Ik heb nu (bijna) Vestigingsmanager groothandel in de pocket, een MBO4+ opleiding die gelijk is als een lage HBO opleiding.
Deze opleiding is gelinkt aan junior accountmanager.
Als ik ga studeren in Amerika, heb ik begrepen dat met een studentenvisum:
- 1ste semester NIET gewerkt mag worden.
- NA 1ste semester alleen op de campus gewerkt mag worden.
- Je ook iets kunt aanvragen na het eerste jaar dat je buiten de campus op je vakgebied mag werken.
Nu luidt mijn vraag, kan ik niet iets met mijn huidige school regelen, als een soort van stage (uitbreiding van) voor x-aantal uur in de week, zodat ik in Amerika toch wat kan werken, al is het maar de zaterdag?
Of is er iets anders te regelen, en waar zou je dat moeten aanvragen in AMERIKA?
Mvg
Re: Ik heb opleiding --> Nu toch werken met studentenvisum?
Kijk hier eens voor al je vragen over OPT.
-
Surfing_NL
- Amerika-ontdekker
Re: Ik heb opleiding --> Nu toch werken met studentenvisum?
Hartelijk dank!guinevere schreef:Kijk hier eens voor al je vragen over OPT.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 10019 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-
- 9 Reacties