Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

wel of geen visum nodig na 25 oktober?

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
natasja
Amerikafan
Contacteer:

wel of geen visum nodig na 25 oktober?

Bericht door natasja »

Hallo allemaal

Ik heb een vraagje.Ik heb vorig jaar een paspoort gehaald en dit jaar een nieuw paspoort voor mijn jongste zoon. Die met mij meegaat op 14 tot 21 December 2005 hebben we nu wel of geen visum daar voor nodig is me een beetje onduidelijk nog !IK weet dat ik nu geen visum nodig heb .Maar hoe zit dat nu na 25 oktober

groetjes Natasja :oops: :P
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Marcel
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Als je kijkt onder het forum "Reizen Algemeen" dan zul je zien dat deze vraag al vele malen gesteld en uitvoerig beantwoord is. Om niet in herhaling te vallen volsta ik hier met het korte antwoord: NEE, jij en je zoon hebben GEEN visum nodig.
Life is good in the Tarheel State.
helena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door helena »

Van Exit reizen ontving ik vandaag de volgende informatie betreffende visa:

"
Met ingang van 26 oktober 2006 zal er een wijziging komen in het Visum Waiver Programma door de toevoeging van de Biometrische kenmerken in uw paspoort.

Er zijn 3 situaties denkbaar:

1- Indien uw paspoort vóór 26 oktober 2006 is afgegeven en machine readable is dan kunt u zoals voorheen gebruik maken van het Visum Waiver Programma voor zolang uw paspoort geldig is. Uw paspoort hoeft dan niet te voldoen aan de Biometrische vereisten.

2 - Indien uw paspoort op of ná 26 oktober 2006 is afgegeven en is voorzien van Biometrische kenmerken dan kunt u gebruik maken van het Visum Waiver programa.

3 - Indien uw paspoort ná 26 oktober 2006 is afgegeven en geen Biometrische kenmerken heeft dan bent u voor de USA VISUM PLICHTIG.
"

Tot zover de info van Exit-reizen.

Wie het zeker weet mag het zeggen!
Marcel
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Exit Reizen heeft het goed begrepen en helemaal correct beschreven. Dus als iedereen begrijpt wat ze schrijven, dan is alles helemaal duidelijk :wink:
Life is good in the Tarheel State.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer