Sweety16 schreef:Dus het is onmogelijk om voor 3 maanden een appartement te huren??
Niet onmogelijk, maar waarschijnlijk ook niet gemakkelijk. Kwestie van geluk hebben denk ik.
Njit schreef:jiejie schreef:Je kan proberen een auto huren, maar ook dit zal niet gemakkelijk gaan met jullie leeftijd. Je moet bij bijna alle rental companies minimaal 21 jaar of ouder zijn (met duurdere verzekeringen) en er zijn er zelfs een stel die stellen dat je minimaal 25 jaar oud moet zijn. Je enige kans is een kleiner bedrijf (dus geen hertz, budget en dergelijke) te proberen.
Valt wel mee hoor. Kan gewoon bij Alamo via USAReisen.de bij het
U25 programma:
'Gebühr für Fahrer zwischen 19 und 24 Jahre inkl.'
Zover ga ik dus niet zoeken, dat ik Duits moet gaan lezen of wat dan ook. Voor deze vraag heb ik puur en alleen in Google even gezocht op de zoekwoorden die ik ook in mijn post heb aangegeven.
Overigens, als je de age requirements op de alamo.com website zelf bekijkt (
http://www.alamo.com/itemDetails.do?HelpItemID=AGE) dan zie je het volgende staan:
# The primary renter of the vehicle must be 25 years of age, or for select corporate contracts and international tour accounts, the minimum age is 21.
# Rental rates may be higher for renters under age 25.
# Certain specialty and larger sized vehicles may not be rented to younger drivers.
# New York state: The minimum age for NY is 18 years of age. A $60.00 per day additional charge applies to 18-20 aged renters and a $23.50 per day additional charge applies to 21-24 aged renters.
# Michigan: The minimum age for MI is 18 years of age. A $28.00 per day additional charge applies to 18-20 aged renters and a $14.00 per day additional charge applies to 21-24 aged renters.
Het zal heus wel kloppen wat er op de USAReisen.de website vermeld staat, maar het is niet iets waar ik, als Nederlander zijnde, ga zoeken voor dingen die in Amerika gelden. Daarnaast verwacht ik eigenlijk wel een beetje (heb die site niet bekeken) dat de tarieven een stuk duurder zijn dan wanneer je boven de 25 bent.