Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
wel of geen visum nodig na 25 oktober?
wel of geen visum nodig na 25 oktober?
Hallo Allemaal,
Ik heb een vraagje, ik heb dit jaar april een nieuw paspoort gehaald
Maar ik vraag me nu af heb ik nu wel of geen visum nodig ,als ik December naar usa ga?????? Het is voor mijzelf even wat onduidelijk.
Ik hoop dat iemand mij daar voor een antwoord heeft .Door gemeente hier in Sittard is het me nu nog niet echt duidelijk.Of kan ik beter een nieuw passpoort halen. HELP IK ga voor 6 dagen maar in 14 december tot 21 december????? Wie heeft antwoord Help.
groetjes natasja
Ik heb een vraagje, ik heb dit jaar april een nieuw paspoort gehaald
Maar ik vraag me nu af heb ik nu wel of geen visum nodig ,als ik December naar usa ga?????? Het is voor mijzelf even wat onduidelijk.
Ik hoop dat iemand mij daar voor een antwoord heeft .Door gemeente hier in Sittard is het me nu nog niet echt duidelijk.Of kan ik beter een nieuw passpoort halen. HELP IK ga voor 6 dagen maar in 14 december tot 21 december????? Wie heeft antwoord Help.
groetjes natasja
-
Marcel
- Amerikakenner
- Contacteer:
Nee, je hebt geen visum nodig. Deze vraag is op dit forum (onder Reizen Algemeen) al talloze malen gesteld en beantwoord.
Zie ook halverwege de homepage van het Amerikaanse Consulaat:
Zie ook halverwege de homepage van het Amerikaanse Consulaat:
De verdere tekst is daar te vinden.Is it true all Dutch citizens will need a visa after October 26, 2005? NO!
Life is good in the Tarheel State.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht