Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

mb.t visa/G.card

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
jiejie
Amerika-expert

Re: mb.t visa/G.card

Bericht door jiejie »

Baia schreef:Maar alsnog kan ik me niet voorstellen dat een vervelende grappenmaker een jaar met jou gaat dollen. Ik denk dat zo iemand het na een paar sessies wel beu is zeker?
Er lopen behoorlijk wat zieke geesten in deze wereld rond en er zijn er zeker zoveel die het juist leuk vinden om iemand lang aan het lijntje te houden, ze kicken daar zeg maar op, willen kijken hoe lang ze het vol kunnen houden en er zijn er ook genoeg die hun eigen leugens gaan geloven op ten duur (zo iemand heb ik ook wel eens meegemaakt).

Niet voor niets zijn sites zoals Second Life zo ontzettend populair, mensen doen zich graag anders voor dan dat ze in werkelijkheid zijn en het internet is daar het ultieme medium voor :)
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

kastelke schreef:Zelf zou ik proberen om (nog) wat meer persoonlijke info van haar te weten te komen (geboortedatum, adres, naam ouders, welke school/studierichting,...). Je hebt dan in ieder geval al wat meer punten om eens trachten na te gaan of zij eerlijk met je is.
Hehe, dat doet me denken aan toen ik net met mijn verloofde begon.. ik wilde het ook zeker weten toen en nog voordat ze mij haar adres en dergelijke gaf wist ik veel van die vitale dingen al dankzij het internet (Google is your friend hehe).
ItsRobin
Amerika-ontdekker

Bericht door ItsRobin »

Hier in de VS kom je pas op je 18e van school af (ook al kan 17 ook).
Ik dacht dat high school daar 4 jaar duurde? 1ste jaar: Freshman, 2de jaar: Sophomore, 3de jaar:Junior, 4de jaar:Senior?? Ik zou fout kunnen zitten, heb daar verder ook niet meer onderzoek aan verricht.
Toch even ook "my two cents"...
Ik ga het zeker rustig aan doen. Was ik eerst niet van plan maar jullie op dit forum hebben me zeker aan het denken gezet. Moet eerst maar zien of ik wel weer contact met dr krijg, dan gaan we over naar de webcam etc. Ik heb er net een mail gestuurd waarin ik vermeld heb dat ik op een forum de situatie heb voorgelegd en wat men mij als advies geeft. Ook dat ik gewoon wil weten of dat iemand me nou hard in de zeik aan het nemen is of dat ik gewoon slachtoffer ben van een ongelukkige situatie waar ik me doorheen moet slaan d.m.v geduld hebben.
Geef mij maar de traditionele weg
Ik heb hier niet voor gekozen. Je kan me niet kwalijk nemen dat ik gevoelens voor iemand krijg waarmee ik hartstikke goed mee kan praten en die me een goed gevoel over mezelf geeft. Bovendien is het een wonderschone meid.
Maar alsnog kan ik me niet voorstellen dat een vervelende grappenmaker een jaar met jou gaat dollen. Ik denk dat zo iemand het na een paar sessies wel beu is zeker?
Kan ik mee ook niet voorstellen, maar aan de andere kant er zijn inderdaad heel wat zieke geesten op deze wereld. Maar als je dan weer denkt aan de kans dat je er zo een tegenkomt...vrij klein nietwaar?
Zelf zou ik proberen om (nog) wat meer persoonlijke info van haar te weten te komen (geboortedatum, adres, naam ouders, welke school/studierichting,...)
Hetgeen wat ik weet is het volgende: Naam, e-mail adres, geboortedatum, de high school en universiteit waar ze op gezeten heeft en waar ze ongeveer woont. En dan hoe ze eruit ziet als dit überhaupt op waarheid berust.
ItsRobin
Amerika-ontdekker

Bericht door ItsRobin »

Update: De persoon via wie ik haar heb leren kennen heeft bevestigd dat ze de persoon is die ook op de foto's te zien is. Hij heeft een video convo met d'r gehad tijdje geleden. Ze heeft tegen mij gezegd dat ze geen cam meer heeft omdat ze die aan haar broer had uitgeleend (zit in andere staat). Dus dat klopt in ieder geval.
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

High school duurt 4 jaar, maar je vergeet dat er tussen elementary en high school nog een middle school is, dus...

-je komt in je 11e jaar van elementary (kindergarten, 1-5th grade, dus duurt 6 jaar)
-je komt in je 14e jaar van middle school (duurt 3 jaar)
-je komt in je 18e jaar van high school (soms 17 als je in de zomer jarig bent òf als je zo goed bent dat je AP classes hebt genomen en een jaar eerder kan afstuderen).

Als je het echt serieus meent met haar kun je proberen om hier in de US online een webcam te kopen en die naar haar te laten sturen. Einde excuus :lol: .

En om nog op je vraag terug te komen...ja ik woon hier nu ruim 2,5 jaar. Ik heb het studentenpad (F-1) bewandeld en hoop in december af te studeren voor mijn Associates degree. We maken soms stormachtige tijden door (nu letterlijk vanwege Ike), maar we zijn wel aan elkaar gewaagd. Het kàn dus zeker werken, zo'n relatie die via internet begint. Wij kennen elkaar binnenkort 5 jaar en we hebben dus eerst 2,5 jaar een LAT relatie gehad. Ik heb kunnen kijken of ik hier zou kunnen wennen en of mijn kinderen hier zouden kunnen wennen. Dat is natuurlijk wel een verschil; met kinderen doe je niet snel iets overhaasts.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
ItsRobin
Amerika-ontdekker

Bericht door ItsRobin »

High school duurt 4 jaar, maar je vergeet dat er tussen elementary en high school nog een middle school is, dus...
ahhh, middle school dus. Je hoort Amerikanen altijd spreken in grades (1-10) dus ik ging er gewoon van uit 1-6 basis school en 7-10 high school.
Als je het echt serieus meent met haar kun je proberen om hier in de US online een webcam te kopen en die naar haar te laten sturen. Einde excuus
Haha, die ga ik zeker onthouden :D
En om nog op je vraag terug te komen...
2.5 jaar een LAT-relatie? Hoe heb je dat volgehouden vraag ik me af. Elke dag cammen zeker ;) Kheb na een half jaar al zoiets van ik wil dr heen dus dat heb je dan mooi volgehouden. Je had dus al kinderen? Hebben zij zich makkelijk aan kunnen passen of waren ze nog erg jong?
Succes met je studie :)
Baia
Amerikakenner
Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
Contacteer:

Bericht door Baia »

ItsRobin schreef:ahhh, middle school dus. Je hoort Amerikanen altijd spreken in grades (1-10) dus ik ging er gewoon van uit 1-6 basis school en 7-10 high school.
Zijn er geen 12 graden?
ItsRobin schreef:Ik heb hier niet voor gekozen. Je kan me niet kwalijk nemen dat ik gevoelens voor iemand krijg waarmee ik hartstikke goed mee kan praten en die me een goed gevoel over mezelf geeft. Bovendien is het een wonderschone meid.
Oh, maar ik neem je dat helemaal niet kwalijk. Ik ken genoeg mensen die op deze weg verliefd geworden zijn. Zaterdag ga ik naar een housewarming party van een "internetkoppel". Ik vind het helemaal niks om je voor te schamen.
Afbeelding

* Fingers al lang niet meer crossed for DV2010 ! *
** Fingers al lang niet meer crossed for DV2011 ! **
*** Fingers al lang niet meer crossed for DV2012 ! ***
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Baia schreef: Zijn er geen 12 graden?
Jazeker:)
Grades 1-5 = elementary (kan ook 1-6 zijn)
Grades 6-8 = middle school (maar het kan ook 7-9 zijn, dan heet het meestal junior high)
Grades 9-12 = high school (kan dus ook 10-12 zijn).
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

Even off topic maar wel in navolging van het grades verhaal... vinden jullie het op zich niet een beetje vreemd zoals het in de states eraan toe gaat wanneer iemand om de leeftijd van hun kind vraagt?

Vaak is het zo van "And how old is your kid" of iets dergelijks, om dan als antwoord te krijgen "He is a 6th grader"... kan aan mij liggen hoor, maar een 6th grader kan nog altijd verschillende leeftijden hebben :S

Zelfs m'n verloofde vind het raar dat het zo gaat en die is toch Amerikaanse lol.

Goed, ik heb m'n gal gespuwed, back to topic ;)
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hm, misschien is dat iets Hawaiiaans, want hier geven we toch echt gewoon de leeftijd ;). Zo zie je maar weer, "Amerikaans" komt in vele vormen, gewoontes en gebruiken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

Hehe dat blijkt wel.. toch moet ik zeggen dat zij zegt dat juist de 'amerikanen' op het eiland het zeggen, en juist de locals weer niet lol.. ach ja, ligt er denk ik maar net aan waar je vandaan komt of zo :)
ItsRobin
Amerika-ontdekker

Bericht door ItsRobin »

Update 2: Ik heb een email van haar gekregen waarin ze schrijft dat ze al sinds zondag 10 AM geen stroom had, vanwege orkaan Ike. Met haar gezondheid gaat het blijkbaar ook beter aangezien ze weer gewoon werkt :). Ze zou zo snel mogelijk online komen, dus ik kan niet wachten :D
Draadje mag gesloten worden wat mij betreft, maar opzich heb ik er niks op tegen als hij open blijft.

Aan iedereen die hier gepost heeft, nogmaals bedankt. Jullie waren mijn steun en toeverlaat en ik heb er een paar hele goede tips aan overgehouden.
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

ItsRobin schreef:Draadje mag gesloten worden wat mij betreft, maar opzich heb ik er niks op tegen als hij open blijft.

Aan iedereen die hier gepost heeft, nogmaals bedankt. Jullie waren mijn steun en toeverlaat en ik heb er een paar hele goede tips aan overgehouden.
Het zou wel leuk zijn als het open blijft en je in de toekomst nog eens laat weten hoe het is afgelopen :)

Veel succes anyways!!
Dr. Oz
Amerika-newbie

Bericht door Dr. Oz »

Hallo Robin,

Vanuit psychologisch standpunt vind ik dat je goed moet oppassen met dit soort relaties. Het kan aan mij liggen, maar in mijn ogen bestaat er niet zoiets als internetliefde. Hoe kun je verliefd worden op een meisje dat je op een beeldscherm ziet en die lieve tekstberichtjes naar je stuurt ? In mijn ogen is liefde iets waar twee mensen onvoorwaardelijk van elkaar houden en elkaar écht goed kennen. Écht goed kennen, is onmogelijk via Internet. Liefde ontstaat als je elkaar ziet, voelt, praat en als ik het zo mag zeggen s*x met elkaar hebt. (**)
Ik weet natuurlijk niet hoe goed jullie het met elkaar vinden, maar toch lijkt het mij onmogelijk om een relatie via het Internet te onderhouden. Een LAT-relatie onderhoud je terwijl je elkaar goed kent en elkaar ziet en met elkaar dingen onderneemt. Als je via Internet een relatie opbouwt, isoleer je jezelf ook van je naaste omgeving. Misschien is dat meisje niet dat meisje dat jij voor ogen had en vergooi je zo misschien wel een jaar of misschien twee jaar van je leven door niet met andere meiden te flirten bijvoorbeeld. Ik ben hier mischien heel sceptisch over in, maar pas wel op! Eventuele signalen dat ze niet is aan wie ze zich voordoet, is dat ze niet openstaat voor cammen, ze jou wel wilt zien, etc. Vaak is het ook zo dat het Internet als een bepaald machtsmiddel wordt gebruikt om anderen aan zich vast te claimen en voor je het weet zit je in een situatie waar je je niet in wilt verkeren. Denk bijvoorbeeld eens aan het feit als jij bijvoorbeeld aan het cammen met haar bent en ze vraagt bijvoorbeeld of je je shirt uit wil doen ? Hoe zou je hier op reageren. Je zult misschien nee zeggen nu, maar op zo'n moment is het wel zeer moeilijk. (**) Voor je het weet worden die cambeelden rondverspreid via het Internet, etc. Een paar maanden geleden is er nog heel veel aandacht besteed bij Oprah Winfrey.

Ik wil je overigens niet ontmoedigen, maar gebruik je verstand en besef heel goed wat voor consequenties het zou kunnen hebben. Veel succes in ieder geval!

**Opmerking moderator:
ik heb hier een aantal stukjes goed uitgeknipt -> aangegeven via (**).
Een tijd geleden hadden we hier een forumlid dat werkte in de door Dr. Oz genoemde sector. Daardoor stonden hier op het forum een aantal zeer explicieter termen (zoals ik nu weggeknipt heb). Gevolg daarvan was dat we heel wat spamberichten hebben moeten verwijderen die allen verwezen naar zulk soort van websites. Dat willen we dus nu ten allen tijde vermijden, vandaar dat ik geknipt heb.
Indien Dr. Oz alsnog meent dat dit toch heel erg belangrijk is om te vertellen, dan kan hij dat best doen per pb aan Robin.

Elke**
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

Dr. Oz,

Hoewel ik het met veel zaken eens ben die je opnoemt in je post hier boven, ben ik het echt niet eens met het volgende.
Dr. Oz schreef:Vanuit psychologisch standpunt vind ik dat je goed moet oppassen met dit soort relaties. Het kan aan mij liggen, maar in mijn ogen bestaat er niet zoiets als internetliefde. Hoe kun je verliefd worden op een meisje dat je op een beeldscherm ziet en die lieve tekstberichtjes naar je stuurt ? In mijn ogen is liefde iets waar twee mensen onvoorwaardelijk van elkaar houden en elkaar écht goed kennen. Écht goed kennen, is onmogelijk via Internet. Liefde ontstaat als je elkaar ziet, voelt, praat en als ik het zo mag zeggen s*x met elkaar hebt.
Sorry maar ik vraag me af waar je het 'psychologisch standpunt' vandaan haalt aangezien zowel mijn oude psychologe (ik had arbeidsgerelateerde stress), als mijn huisarts, er geen problemen mee hadden/hebben dat ik nu een tijdje een relatie met een jonge vrouw heb die ik ook over het internet heb leren kennen en deze relatie gaat overigens echt heel erg goed. Zoals je merkt geloof ik juist wel in internetliefde, niet alleen heb ik het zelf nu ondervonden, ik ken ook vele anderen (ook in het echte leven) die hun geliefde over het internet hebben leren kennen en veel mensen hebben inmiddels een goed huwelijk eraan over gehouden. Dat je jezelf er niet voor open wilt/kunt stellen is geheel aan jou zelf maar je kan niet beweren dat het niet bestaat, het bestaat namelijk wel degelijk. Er zijn forums genoeg waar je mensen treft die een zeer gelukkige relatie hebben met anderen die ze in eerste instantie over het net hebben leren kennen.

Ik durf eigenlijk zelfs te beweren dat een relatie die over het internet begint mogelijk zelfs eerlijker is en een betere kans van slagen heeft dan een relatie in het echte leven. Je leert namelijk als eerste iemands innerlijk kennen en, mits deze persoon eerlijk en oprecht is, dat is toch de basis van een goede relatie. Iemand van te voren kunnen zien heeft al snel een factor van om het uiterlijk om iemand geven en het is nog altijd zo, hoe knap iemand ook mag zijn aan de buitenkant, het is de binnenkant die telt. Dit is misschien een erg ideaalbeeld en iets waar veel mensen van kunnen zeggen dat het wel altijd gezegd wordt maar nooit echt waar is, toch is het zo wanneer je iemand op een tekstbasis leert kennen.

Je kan iemand in het echt zien en je kan iemand via het net leren kennen, wie zegt dat de persoon in het echt er niet op uit is om je een loer te draaien? Ik vind het heel erg kort door de bocht om te zeggen dat het niet mogelijk is en er iets als internetliefde niet bestaat. Ik ben het wel met je eens dat je iemand ook moet kunnen horen, zien en voelen maar in het begin is het juist heel normaal om via tekstberichten contact op te bouwen, je kan ook niet gelijk met iemand het bed in duiken als je uitgaat om daar een goede en sterke relatie uit te halen (ik heb in ieder geval nooit iemand ontmoet op die manier om een daadkrachtige relatie mee op te kunnen bouwen). Daarnaast kun je tegenwoordig via het net elkaar goed zien en spreken via allerlei programma's zoals MSN en Skype en als dat allemaal goed gaat komt de volgende stap: daadwerkelijk real life contact.

Ik zal zelf over ongeveer drie weken trouwen met mijn verloofde die ik, zoals ik al eerder zei, via het net heb leren kennen. Ik zou zoiets niet doen als ik er niet van overtuigd zou zijn dat wij niet bij elkaar zouden passen. Ik echt niet op zoek naar een nieuwe relatie toen ik haar leerde kennen, dit was eigenlijk meer louter toeval. Ook is het echt niet zo dat mensen die anderen op het net leren kennen minder sociale vaardigheden zouden hebben, dat is echt een misverstand.. deze mensen soms juist betere sociale vaardigheden dan mensen die niet op het net komen, je moet het net niet zo zien, je zou het net moeten zien als een uitbreiding van je sociale leefomgeving, je bent namelijk niet meer aan grenzen gebonden.

Als je een beetje op deze site rondleest zul je meer mensen zien die via het net hun 'ware' hebben gevonden.
Ingmar
Amerikafan

Bericht door Ingmar »

Internetliefde is inderdaad wel degelijk mogelijk. Ik ben er zelf zo-eentje. Tijd geleden via internet een meisje in Amerika leren kennen, puur door toeval. Het was niet op een datingsite ofzo. Ik was mijn achtergrond op MySpace aan het veranderen, en heb iets helemaal fout gedaan. Opeens kwamen er een aantal profielfotootjes in beeld, en daar zat ze tussen. Ik zag de ogen, en was verkocht. Dus maar brutaal geweest, en een berichtje gestuurd. Al snel kreeg ik een berichtje terug, en zo is het begonnen. In eerste instantie erg "anoniem" via MySpace blijven mailen, de volgende stap was MSN adressen uitwisselen. Daarna webcams erbij, telefoonnummers uitgewisseld, etc. Vervolgens ben ik voor een lang weekend naar Amerika gegaan om haar in het echt te leren kennen. Niet alleen haar, maar ook haar vrienden en familie natuurlijk. Een aantal keer naar Amerika gevlogen, en zij is ook diverse malen naar Nederland gevlogen. Ook zij heeft mijn vrienden en familie leren kennen, en daarmee ook mij beter leren kennen.

Nu zit ik inmiddels als getrouwd man in Amerika bij mijn lief. Zij had reeds 2 kinderen uit een vorig huwelijk. De derde (en voor mij de eerste) is nu op komst. Het gaat hartstikke goed, en we zijn erg gelukkig met zijn allen.

Internetliefdes kunnen gevaarlijk zijn, je moet goed weten waar je aan begint en ook goed weten hoe je de boel zo verantwoordelijk mogelijk kunt regelen. Maar ook aan relaties die niet via internet zijn onstaan zitten gevaren. De twee diverse manieren van mensen leren kennen brengen gewoon diverse voor- en nadelen met zich mee. Een groot voordeel van 'real-life' ontmoetingen is het feit dat je elkaar meteen echt 'meemaakt'. Een groot voordeel van een internetrelatie is het feit dat je niet de luxe hebt om samen op de bank achter de TV te zitten of ieder weekend te gaan stappen. In een internetrelatie ben je in principe meteen ''genoodzaakt' om met elkaar te praten, en elkaar op deze wijze beter te leren kennen. Een groot voordeel van een 'real-life' ontmoeting is ook weer dat je bij het echt serieus worden van de relatie niet hebt dat er iemand zijn leven op zal moeten geven. En het voordeel van een internetrelatie is weer dat degene die deze stapt maakt dit meestal zeer goed heeft overwogen, en niet zomaar gaat samenwonen ofzo. Uitzonderingen hierop zin er natuurlijk altijd.

Voor Robin:
Wees erg voorzichtig voordat je de sprong maakt. Leer elkaar goed kennen, niet alleen online maar ook in het echte leven. Ga er naartoe, maar (indien mogelijk) laat haar ook naar jou komen. Je leert iemand natuurlijk veel beter kennen als je de mogelijkheid hebt om in hun leven rond te lopen, hun vrienden en familie te spreken, etc. Mensen in mijn leefomgeving hebben mij altijd erg veel gewaarschuwd, en veel vraagtekens bij mijn keuzes geplaatst. De mensen in mijn vrouw's leefomgeving deden hetzelfde bij haar. En daar zijn we nu allebei hartstikke blij om, want dat soort mensen zorgen er tevens voor dat je je hoofd zo helder mogelijk blijft houden. Mocht dit ook in jouw situatie gebeuren, onthoud dan dat ze alleen maar het beste met je voorhebben.
Before "was", "was" was, "was" was "is".
ItsRobin
Amerika-ontdekker

Bericht door ItsRobin »

Het blijkt dat dit verhaal toch niet zo 'n 'happy ending' heeft als dat ik dacht. In het laatste gesprek dat ik met haar had, vroeg ik naar d'r adres. Ze Gaf me dat adres waar tevens ook een telefoonnummer bij zit. Al vele malen geprobeerd te bellen, maar tevergeefs. Elke keer een antwoordapparaat. Me moeder, die van zorgen maken haar hobby heeft gemaakt, heeft toen de Amerikaanse ambassade gebeld, om uit te zoeken wie er op dat adres wonen. Nu blijken daar 2 vrouwen van over de 65 te wonen :S. Ik weet dus echt niet wat ik hiervan moet denken. Hoe betrouwbaar is dit resultaat? Is het een recent resultaat? Ik heb een foto van d'r 'voortuin' gezien wat eigenlijk gewoon een massaal stuk grond is en dat komt overeen met de locatie op de kaart. Ik weet natuurlijk dat dit niet veel hoeft te zeggen maar de locatie zou dus moeten kloppen. Nu is mijn enige troefkaart die ik heb, zonder op haar te hoeven wachten aangezien ze alweer ruim een week niet online geweest is, de naam van de scholen waarop ze gezeten heeft, zowel high school als college. Als haar naam niet in het bestand van deze twee scholen staat, weet ik dus genoeg. Nu is mijn vraag dus: Denken jullie dat men die informatie vrij willen/kunnen geven als ik hier naar vraag?
ItsRobin
Amerika-ontdekker

Bericht door ItsRobin »

Oh, en voor Dr. Oz,

Verliefdheid is voor mij iets wat tussen de oren zit en waarbij meerderen factoren, verschillend per persoon, een rol spelen. Bij mij zijn dat: Onzekerheid (Ik heb last van Acne wat sociaal contact met meisjes zeer lastig maakt) en het feit dat ik überhaupt niet veel succes heb gehad met meisjes (Een keer eerder een relatie met een meisje die ik tevens ook via het net heb ontmoet waarmee ik 3 jaar een relatie heb gehad. Ditzelfde meisje bleek in het echt te voldoen aan mijn denkbeelden die ik van haar had nog voordat ik haar in het echt ontmoette. Ik zorg dus wel degelijk dat ik weet met wie ik te maken heb voordat ik ergens aan begin). Ook is Trista als persoon, buiten haar wonderschone uiterlijk, qua innerlijk erg aantrekkelijk. Lief, zorgzaam, eerlijk(alleen als echt blijkt dat ze is wie ze beweert dat ze is, wat ik nog steeds geloof), grappig, spontaan etc.
Ik durf eigenlijk zelfs te beweren dat een relatie die over het internet begint mogelijk zelfs eerlijker is en een betere kans van slagen heeft dan een relatie in het echte leven.
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Het uiterlijk was voor ons beide slechts een extraatje.
Denk bijvoorbeeld eens aan het feit als jij bijvoorbeeld aan het cammen met haar bent en ze vraagt bijvoorbeeld of je je shirt uit wil doen ?
Het is al een stukje verder gegaan dan alleen shirt uittrekken. Ook geen spijt van gehad, terugkijkend op wat ze daarvan vond.

En natuurlijk ben ik op mijn hoeden. Anders zou ik nooit dit topic geopend hebben. Ik ben tevens een realist, zeker geen optimist.
FlipjeBTiel
Amerika-expert

Bericht door FlipjeBTiel »

ItsRobin schreef:Nu blijken daar 2 vrouwen van over de 65 te wonen :S. Ik weet dus echt niet wat ik hiervan moet denken. Hoe betrouwbaar is dit resultaat? Is het een recent resultaat?
Of het betrouwbaar/recent is, zal de ambassade je moeten vertellen, tenslotte zijn zij met de info op de proppen gekomen. Let wel, in Amerika is geen bevolkingsregistratie zoals in NL. Tenzij ze eigenaar zijn van het huis, social security ontvanged, oid., is het niet gemakkelijk om aan dit soort informatie te komen.

Met een naam en een adres kun je voor een paar tientjes online een background check van die persoon kopen (b.v. hier: http://www.ussearch.com/). Lijkt mij de makkelijkste oplossing.

Gr., Flipje
ItsRobin
Amerika-ontdekker

Bericht door ItsRobin »

Of het betrouwbaar/recent is, zal de ambassade je moeten vertellen, tenslotte zijn zij met de info op de proppen gekomen.
Mijn moeder is degene die heeft gebeld, omdat ze net zo graag als ik wilt weten wat er nou waarheid is en wat niet. Ze zou het me nog laten zien of zo zei ze. De site die je me gaf ziet er erg hulpvol uit, dank daarvoor. Er staan alleen 2 mensen onder haar naam in hetzelfde stadje. Het enige verschil is dat de ene het initiaal M heeft en de ander geen. Aangezien Trista's initiaal C is ga ik maar gewoon voor de gene zonder.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer