Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe lang duurt het voordat je je paspoort terug hebt?

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
kim19
Amerika-newbie
Contacteer:

Hoe lang duurt het voordat je je paspoort terug hebt?

Bericht door kim19 »

Hoi Hoi,

Ik ben donderdag naar de ambassade gweest! En eigenlijk kwam vrijdag gelijk de postbode alweer met een pakketje wat dus overeen kwam met de aangetekende postzegel.

Nou vond ik het wel heel erg snel dat ik alles weer terug had. Kan dit of is er dan iets mis?

Alvast bedankt..

Groetjes,

Kim
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Zou je misschien ook kunnen toelichten wat de bedoeling was van je bezoek aan de ambassade?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
PBBI
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door PBBI »

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, je krijgt een pakketje wat overeen komt met de postzegel die je er op geplakt hebt, maar je geeft niet aan wat er in dat pakketje zat. Nu neem ik aan dat je paspoort erin zat met het visum dat je aangevraagd had en dat je wilt weten of dit wel kan binnen een dag. Volgende keer misschien wat duidelijker formuleren de vraag.

Maar als dit het is, het antwoord is Ja, dit is normaal. Je laat je paspoort achter en dit is vaak de volgende dag al bij je thuis.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer