Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

De beste manier om een visum aan te vragen

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Victor
Amerika-newbie

De beste manier om een visum aan te vragen

Bericht door Victor »

Ik weet niet of dit de beste plek op het forum is om de volgende vragen te stellen, maar we gokken het er maar op.
Ik heb afgelopen vrijdag te horen gekregen dat ik vanaf 1 augustus 3 maanden stage mag lopen in Washington. Na dit bericht ben ik natuurlijk meteen opzoek gegaan naar het beste visum. Toen ik absoluut was verdwaald in alle regels over de visum procedure, heb ik met mijn Universiteit gebeld. Zij vertelde dat ik het beste door hun mijn visum kan laten regelen omdat ik dan het minste risisco loop op een afwijzing. Echter, voor een verblijf van 4 maanden ging me dit wel 760 dollar kosten. Ik schrok nogal van dit bedrag en wilde wel weten waarom dit zo hoog was. Zij vertelde mij dat dit komt omdat hier allemaal extra verzekeringen bij in zitten.
Weet iemand hier, of dit inderdaad de beste manier is om je visum aan te vragen? Zijn deze exrta verzekeringen zo ie zo nodig (maw ben ik dat geld hoe dan ook kwijt)? Zijn er andere handige manieren om aan je visum en verzekering te komen?

Al vast super bedankt voor de info!

Victor
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer