Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dubbelcheck visumaanvraag

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
sanderd
Amerika-newbie

Dubbelcheck visumaanvraag

Bericht door sanderd »

hallo amerikagangers,

mijn plan is als volgt: Ik vlieg in de eerste week van juni naar Anchorage. Daar pik ik mijn motor op die eerder ingevlogen is. na drie weken Alaska reis ik zuidwaards naar Mexico.

*ik koop een retourticket, want dat is goedkoper dan een enkele reis.
*Ik heb geen planning, dus ik weet niet wanneer ik de US precies verlaat, wel verwacht ik binnen de drie maanden in Mexico te zijn.
*natuurlijk geen vaste verblijfplaats
*geen baan, want die zeg ik op. tot eind juni heb ik officieel werk. daarna niet meer.
*genoeg financiele middelen om een jaar weg te blijven.

mijn conclusie tot dusver afgaande op de info op http://amsterdam.usconsulate.gov/how_ap ... s_niv.html is:

als ik binnen de 90 dagen blijf, kan ik invliegen en uit rijden onder het VWP. boven de 90 dagen moet ik wèl een visum aanvragen. da's alles.

...of toch niet? ;-)

gr.
Sander
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer