Ik ben inmiddels een aantal keren in Amerika geweest, vorig jaar nog voor een paar maanden en ben er eigenlijk achter gekomen dat ik me daar wel erg thuis voel en ik een carrière daar wel zie zitten.
Ik ben een paar jaar geleden afgestudeerd in Communicatiewetenschap aan de UvA, dus ik ben op zoek naar een traineeship in marketing. Ik heb nu ongeveer 4 jaar werkervaring. Voor een internship ben ik te lang geleden afgestudeerd.
Hebben jullie tips waar ik kan zoeken voor traineeships bij bedrijven die ook J1 visa sponsoren? Heeft iemand hier ook ervaring met stage USA?
Nu zou ik wel graag in New Jersey area zijn aangezien ik daar wat vrienden van me wonen, maar weet niet of je in je job hunt kieskeurig kunt zijn.
En na een traineeship zou het natuurlijk top zijn als je dan een baan aangeboden krijgt! Ik heb nu al een paar keer gehoord dat dat is gebeurd bij stagiairs. Een van de twee had zelfs een green card gekregen. Ik geloof dat ze digital marketing deed. Is dit een van jullie ook overkomen?
Hoor graag jullie tips!! Dankjewel vast