Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Visum aanvragen met strafblad.
Visum aanvragen met strafblad.
Hoi iedereen,
Mijn vriend en ik zouden graag met onze kindjes naar Amerika gaan.
Nu hebben we het volgend probleem: mijn vriend is vroeger een paar jaar op het slechte pad geweest en heeft dus een strafblad; verboden wapendracht, drugsgebruik en verkoop aan minderjarigen.
Nu is hij al een aantal jaar op het goede pad, heeft een vaste job, wij hebben een huis, goed inkomen, is al jaren clean en is de laatste jaren ook niet meer in aanraking gekomen met het gerecht. En hij heeft eigenlijk zijn verleden volledig achter zich gelaten.
De feiten dateren van 2014 en ouder.
Hoe groot is de kans dat hij een visum krijgt?
Wij wonen in België.
Alvast bedankt.
Mijn vriend en ik zouden graag met onze kindjes naar Amerika gaan.
Nu hebben we het volgend probleem: mijn vriend is vroeger een paar jaar op het slechte pad geweest en heeft dus een strafblad; verboden wapendracht, drugsgebruik en verkoop aan minderjarigen.
Nu is hij al een aantal jaar op het goede pad, heeft een vaste job, wij hebben een huis, goed inkomen, is al jaren clean en is de laatste jaren ook niet meer in aanraking gekomen met het gerecht. En hij heeft eigenlijk zijn verleden volledig achter zich gelaten.
De feiten dateren van 2014 en ouder.
Hoe groot is de kans dat hij een visum krijgt?
Wij wonen in België.
Alvast bedankt.
Re: Visum aanvragen met strafblad
Het is heel lastig een kanspercentage te geven. De VS is behoorlijk streng op het gebied van drugsgebruik en -handel. Beste advies is om nog niet te boeken totdat je weet of je een visum krijgt. Maar hoe groot de kans is dat jullie een visum krijgen? Pfff, dat zal niemand met zekerheid kunnen zeggen. Helaas.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2197 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 11 Reacties