Toeristenvisum omzetten in tijdelijke werkvergunning

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Blue Lake Law
Amerika-ontdekker
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 apr 2018, 13:24
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Toeristenvisum omzetten in tijdelijke werkvergunning

Bericht door Blue Lake Law »

Queste schreef:
RiverCola schreef:Ik weet niet wie Blue Lake Law is, en wat zijn beroep of belang is, maar het lijkt erop dat hij er zo zijn eigen ideeen op nahoudt voor wat betreft Amerikaanse visa en de (on)mogelijkheden.
Uit zijn eerste post op het forum
Blue Lake Law schreef:*bron: ik ben Amerikaans immigration attorney.

Dit is mijn mening en is niet bedoeld als juridisch advies.
En een google op zijn username bevestigd dit ook hoewel dat nog geen garantie is dat hij inderdaad dezelfde is als het kantoor met gelijke naam dat google opduikeld. Maar wel iets wat gezien de forumregels niet door hem gepost mag worden.
Bedankt Queste, misschien ben ik dezelfde advocaat die je gevonden heb (hoop ik eigenlijk, ben in namelijk makkelijk te vinden). Inderdaad wou ik een balans vinden tussen het laten weten dat ik een advocaat ben en ervaring heb en niet reclame voor mijzelf maken.
Queste
Amerikakenner
Berichten: 922
Lid geworden op: 21 mei 2016, 12:06
Aantal x V.S. bezocht: 19
Locatie: San Jose
Contacteer:

Re: Toeristenvisum omzetten in tijdelijke werkvergunning

Bericht door Queste »

Blue Lake Law schreef:misschien ben ik dezelfde advocaat die je gevonden heb (hoop ik eigenlijk, ben in namelijk makkelijk te vinden).
Het lijkt me als er 2e kantoor is in Amsterdam die dezelfde naam gebruikt en US immigratiewetgeving als specialiteit heeft, je een andere juridische uitdaging hebt :)
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Dutchess
Amerika-expert
Berichten: 2502
Lid geworden op: 14 jul 2006, 02:14
Locatie: Utah

Re: Toeristenvisum omzetten in tijdelijke werkvergunning

Bericht door Dutchess »

Queste schreef: En een google op zijn username bevestigd dit ook hoewel dat nog geen garantie is dat hij inderdaad dezelfde is als het kantoor met gelijke naam dat google opduikeld. Maar wel iets wat gezien de forumregels niet door hem gepost mag worden.
Nou ja, je bedrijfsnaam als username gebruiken is naar mijn mening in principe hetzelfde als een link naar je bedrijf in je onderschrift plaatsen. Dus misschien niet letterlijk in overtreding van de forumregels (want het is geen link), maar "in spirit" wel.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Dekorte@1
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 apr 2018, 05:00
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Toeristenvisum omzetten in tijdelijke werkvergunning

Bericht door Dekorte@1 »

Okay,

Bedankt voor alle reacties. Ik heb inmiddels genoeg informatie.
Dit topic kan gesloten worden, al weet ik niet hoe dat moet :)

Hartelijke groet!

:offtopic:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer