Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Spoedprocedure B1/B2 visum geweigerd, help!

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
pvp2018
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Spoedprocedure B1/B2 visum geweigerd, help!

Bericht door pvp2018 »

Beste allemaal,
Ik ga 9 mei naar de VS voor een medisch congres waar ik een presentatie zal geven. Ik heb een B1/B2 visum aangevraagd (omdat ik na het congres nog paar dagen ga reizen), omdat ik in 2016 voor vakantie naar Iran ben geweest (overigens staat mijn Iraanse visum in mijn vorige paspoort).

Nu staat mijn interview echter gepland op 1 mei, terwijl ik 9 mei vertrek. Ik heb een spoedprocedure aangevraagd met de reden dat ik voor werk ga. Deze is helaas niet goedgekeurd.

Wat zijn redenen dat ze het afwijzen?
Kan ik nog andere middelen inzetten om het visum op tijd te krijgen?
Als ik uitga van 5 dagen na het interview en dat alles goed is, zal het net op tijd zijn, toch?

alvast bedankt voor jullie hulp!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Spoedprocedure B1/B2 visum geweigerd, help!

Bericht door PSVwally »

Waarom je geen voorrang krijgt zal iedereen naar gissen. Ook of je op tijd je visa in je paspoort krijgt hangt maar af van de waan vd dag helaas. Je kan geluk hebben/je kan pech hebben
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer