Visum of Greencard in USA?

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Rvelting
Amerika-ontdekker
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 jan 2018, 08:06
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Visum of Greencard in USA?

Bericht door Rvelting »

Ja volgende droom is al aan het ontwikkelen in mijn hoofd.

Maar moet eerst alles annuleren. Omdat ik dacht dat alles goed zou komen, moet ik toch wel een aantal dingen annuleren en ben ik veel geld kwijt.
In ieder geval hier weer wat van geleerd; eerst kijken wat nodig is als ik weer een grote reis wil maken.
SilverState
Amerika-ontdekker
Berichten: 30
Lid geworden op: 05 mei 2016, 14:25
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Visum of Greencard in USA?

Bericht door SilverState »

Ik zag de historie van de discussie en ook dat je nog plannen aan het maken bent. Er werden in de reacties lijstjes genoemd met mogelijkheden om een werkvergunning te verkrijgen. Volgens mij ontbrak daarin de mogelijkheid om te werken naast een studie in de VS. Ik geloof dat je dan 20 uur per week mag werken.
95: NY,PA,DC,VA,TN,LA,MS,AL,FL
08: AZ,UT,NV,CA
10: FL
jan-12: UT,ID,WY,CO,NV
13: NV,CA,AZ,UT
14: FL,GA,TN,KY,MS,LA
15: WA,BC,AB,MT,WY,ID,NV,CA,OR
16: NV,AZ,NM,CO,UT
17: NV,CA,HI
18: NV,AZ,UT,CO
18: CO,SD,UT,NV
19: NV,UT,AZ
Vin.cent

Re: Visum of Greencard in USA?

Bericht door Vin.cent »

Rvelting schreef:Ja volgende droom is al aan het ontwikkelen in mijn hoofd.

Maar moet eerst alles annuleren. Omdat ik dacht dat alles goed zou komen, moet ik toch wel een aantal dingen annuleren en ben ik veel geld kwijt.
In ieder geval hier weer wat van geleerd; eerst kijken wat nodig is als ik weer een grote reis wil maken.

Even je been breken en dat annuleren is met een goede verzekering goedkoper :lol:
Ben erg benieuwd welke dromen je ondertussen hebt en welke weg je bewandeld om hem te bereiken! Ik gun het je wel om die kant op te gaan voor langere tijd!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer