Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Foto wijzigen DS-160

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
SigridvG
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Foto wijzigen DS-160

Bericht door SigridvG »

Hoi,

Een korte vraag. Het is niet mogelijk je DS-160 te wijzigen na submission, in plaats daarvan moet je een nieuwe aanmaken. Betekent dit dat de afspraak bij het consulaat gekoppeld aan deze DS-160 ook vervalt? Of blijft die staan? Iemand ervaring hiermee?

De reden is dat ik mijn foto zou willen wijzigen. Heb de foto van mijn visum-aanvraag 2 jr geleden gebruikt, maar die staat ook al in mijn paspoort gedrukt op mijn visum van toen en is dus duidelijk >6 mnd oud :roll: Mijn uiterlijk is weinig veranderd in de tussentijd. Ik heb nu een nieuwe foto laten maken, maar weet dus niet zeker of ik die kan uploaden zonder de afspraak te laten vervallen. Ik heb hier op het forum gelezen dat mensen vanuit het consulaat even naar buiten moesten om nieuwe foto's moesten laten maken omdat die ze mee hadden niet goed waren, en die dezelfde dag gewoon in konden leveren. Dan staat er dus ook in het DS-160 formulier een andere foto dan er uiteindelijk gebruikt wordt. Dus ik vraag me af of ik dan niet mijn DS-160 gewoon moet laten hoe hij is en de nieuwe foto's mee naar het consulaat neem.

Groetjes Sigrid
(Ik doe nu een aanvraag voor B-1 visum, 2jr geleden voor een J-1.)
ElizabethJennings
Amerika-ontdekker

Re: Foto wijzigen DS-160

Bericht door ElizabethJennings »

Ik had naar het consulaat andere foto's meegenomen dan die ik had geüpload en dat was geen probleem. Heb de DS-160 ook niet veranderd.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer