Maar wat nou als je in de VS én NL wilt samenwonen?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Gebruikersavatar
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert
Berichten: 1514
Lid geworden op: 07 apr 2005, 15:44
Locatie: Houston/Spring

Re: Maar wat nou als je in de VS én NL wilt samenwonen?

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Bennogr schreef:
27 apr 2024, 15:19
Wat een gedoe altijd die namen. Je krijgt een naam bij je geboorte, of je nou een man of een vrouw bent. Waarom gebruik je die geboortenaam niet je hele leven?
Er kunnen genoeg redenen zijn waarom je een naamswijziging wilt. Negatieve ervaringen met je familie ofzo. Waarom zou je bijv. de achternaam van een vader blijven gebruiken als die man nog nooit onderdeel is geweest van je leven? Misschien wil je dan liever de achternaam van je moeder voeren?
Mijn achternaam is best ingewikkeld te schrijven dus toen ik in de US trouwde, ben ik de achternaam van mijn man gaan gebruiken. Toen ik ging scheiden, kon ik dit tijdens de scheiding ook meteen weer terug veranderen. Ik heb dus geen negatieve ervaringen met het veranderen van mijn naam en het kostte bijna geen moeite. Dus waarom dan niet? Niet iedereen is blij met zijn/haar gegeven naam.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer