Immigratie en greencard verkrijgen.

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
CarolHale2
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2024, 16:48
Aantal x V.S. bezocht: 3

Immigratie en greencard verkrijgen.

Bericht door CarolHale2 »

Goedemiddag, ik woon nu 1 jaar in Amerika. Ik ben getrouwd met een US Citizen. Ik ben bezig met mijn formulieren voor mijn greencard. Ik krijg het steeds terug om de raarste redenen. Je krijgt ze niet te pakken. Geen live iemand. Je kan geen afspraak maken het gaat om de USCIS. Ik had 1 vraag ze willen mijn priority date weten. Is dat de datum van de dag dat ik hier aan kwam of de datum waar ik mijn eerste keer formulieren ging invullen? Ik heb een baan aangeboden gekregen maar ik heb mijn Greencard nodig zeggen ze?
Kan iemand mij hierbij helpen. Hier kom ik na 1 jaar geen stap verder.

Grt.Carol Hale
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4967
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Immigratie

Bericht door hemmie »

Misschien iets meer info geven? Ben je op een K1 naar de VS gekomen? Hoe ver ben je nu in het proces?
Terug in Texas!
GoBucks
Amerikakenner
Berichten: 566
Lid geworden op: 31 okt 2006, 21:23
Locatie: The Buckeye State

Re: Immigratie en greencard verkrijgen.

Bericht door GoBucks »

Welke formulier ben je aan het invullen> I-485? I-130? iets anders?
Dutchess
Amerika-expert
Berichten: 2503
Lid geworden op: 14 jul 2006, 02:14
Locatie: Utah

Re: Immigratie en greencard verkrijgen.

Bericht door Dutchess »

Hallo Carol,
Je priority date is over het algemeen de datum dat jouw aanvraag correct is ingediend door je Amerikaanse echtgeno(o)t(e). Die priority date zou moeten staan op het I-797 formulier dat USCIS je stuurt als je I-130 aanvraag is goedgekeurd.

Maar om hier hulp te krijgen zal je inderdaad meer details moeten geven over waar je zit in het proces.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer