Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Seattle bezoeken tijdens afwachting I-130
Seattle bezoeken tijdens afwachting I-130
Hi allemaal,
Sinds maart ben ik met mijn nu vrouw getrouwd met Amerikaanse afkomst en hebben kort daarna het I-130 formulier ingediend bij de USCIS zodat ik kan emigreren. In afwachting van het resultaat van het I-130 formulier wil ik graag Seattle bezoeken in augustus, alleen staat het internet vol met de "extra" moeilijkheden om dit te doen. Om geweigerd te worden als je niet genoeg bewijs toont dat je terug gaat naar land van herkomst.
Ik was benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en praktische tips heeft. De volgende dingen heb ik al geregeld als bewijs:
- ESTA.
- Vaccinatie.
- Werkgeversverklaring.
- Papieren van bezit auto in Nederland.
- Studentenkaart die nog actief is.
- Historie van 3x bezoeken en het land weer verlaten.
Is het raadzaam om nog een advocaat een brief op te laten stellen over mijn intenties, zo ja mocht iemand een goede weten let me know?
Is het vertalen van de werkgeversverklaring en papieren van auto te vertalen?
Zijn er nog andere dingen die het makkelijker maken?
Sinds maart ben ik met mijn nu vrouw getrouwd met Amerikaanse afkomst en hebben kort daarna het I-130 formulier ingediend bij de USCIS zodat ik kan emigreren. In afwachting van het resultaat van het I-130 formulier wil ik graag Seattle bezoeken in augustus, alleen staat het internet vol met de "extra" moeilijkheden om dit te doen. Om geweigerd te worden als je niet genoeg bewijs toont dat je terug gaat naar land van herkomst.
Ik was benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en praktische tips heeft. De volgende dingen heb ik al geregeld als bewijs:
- ESTA.
- Vaccinatie.
- Werkgeversverklaring.
- Papieren van bezit auto in Nederland.
- Studentenkaart die nog actief is.
- Historie van 3x bezoeken en het land weer verlaten.
Is het raadzaam om nog een advocaat een brief op te laten stellen over mijn intenties, zo ja mocht iemand een goede weten let me know?
Is het vertalen van de werkgeversverklaring en papieren van auto te vertalen?
Zijn er nog andere dingen die het makkelijker maken?
Re: Seattle bezoeken tijdens afwachting I-130
Ja hoor dit kan gewoon, maar je vergeet het belangrijkste:
Retourticket.
Verder bijvoorbeeld de inschrijving van je studie, een huurovereenkomst als je dat hebt en met wat je al genoemd hebt zou het goed moeten komen.
Verder zijn een ESTA, vaccinatie en dat soort dingen natuurlijk geen bewijs van intentie tot terugkeer.
Retourticket.
Verder bijvoorbeeld de inschrijving van je studie, een huurovereenkomst als je dat hebt en met wat je al genoemd hebt zou het goed moeten komen.
Verder zijn een ESTA, vaccinatie en dat soort dingen natuurlijk geen bewijs van intentie tot terugkeer.
Momenteel CR-1 in progress. Eind 2023/begin 2024 emigreren richting NJ
Re: Seattle bezoeken tijdens afwachting I-130
Hi,
Dankjewel voor je reactie. Je hebt gelijk over de ESTA en vaccinatie. Het was meer een opsomming van de dingen die geregeld zijn
Retourticket is natuurlijk ook aanwezig
Dankjewel voor je reactie. Je hebt gelijk over de ESTA en vaccinatie. Het was meer een opsomming van de dingen die geregeld zijn

Retourticket is natuurlijk ook aanwezig
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 5159 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-