Betaling filing fee I-360

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
GeenInspiratie
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 dec 2013, 03:41
Locatie: Duiven

Betaling filing fee I-360

Bericht door GeenInspiratie »

Mijn vrouw en ik waren bezig met het invullen van de I-130 maar nu is zij kortgeleden overleden voordat wij het hebben kunnen indienen.
Om deze reden wil ik graag de I-360 indienen. Nu zie ik dat dit formulier alleen betaald kan worden door middel van een money order, een personal check of een cashier's check. Ik heb zojuist gebeld met de ABN Amro en er werd mij verteld dat Nederlandse banken sinds 2020 geen cheques meer gebruiken. Dus dan blijft de money order over. Na gegoogled te hebben, blijkt dit een postwissel te zijn wat al sinds 2002 niet meer gedaan wordt. De klantenservice van de ABN Amro raadde mij aan om bij Western Union en Moneygram te kijken. Moneygram heeft wel een filter voor postwissel maar geeft geen locaties aan. Western Union geeft "money order" wel als filteroptie bij de Amerikaanse vestigingen maar niet bij de Nederlandse vestigingen.
Ik heb dus werkelijk geen idee hoe ik hiervoor zou moeten betalen. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen maar ik word dan in een doolhof gestuurd met de geautomatiseerde stem, waarna er wordt opgehangen.
Google levert ook niet echt hulp.
Wellicht dat iemand hier weet hoe dit zit?
knaapje
Amerikakenner
Berichten: 551
Lid geworden op: 20 feb 2008, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 30

Re: Betaling filing fee I-360

Bericht door knaapje »

Ik denk dat hier:
viewtopic.php?f=3&t=77697&p=1277558&hil ... r#p1277558
Hetzelfde probleem speekt.
GeenInspiratie
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 dec 2013, 03:41
Locatie: Duiven

Re: Betaling filing fee I-360

Bericht door GeenInspiratie »

Nou zeg, geen idee waarom dit niet opduikt via Google.
Top, bedankt!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer