Wanneer dokter inplannen?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Swing
Amerika-newbie

Wanneer dokter inplannen?

Bericht door Swing »

Nu is mijn I-130 goedgekeurd en overgeplaatst naar DVS. Hier moeten nog een aantal dingen ingevuld worden. Echter vraag ik me af wanneer het beste is om die verplichte doktersbezoek in te plannen? Iemand die mij hier antwoord op kan geven?
Nagini
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Wanneer dokter inplannen?

Bericht door Nagini »

Hallo,
Op de officiele website van de US overheid kun je het proces zien voor een 1I30 (petition for relative?):https://travel.state.gov/content/travel ... ition.html

Volgens de gegeven informatie ben je nu op "stap 2", de medische check is pas op stap 10, meestal pas nadat je interview is ingepland. Je hebt waarschijnlijk nog zeker een paar weken/maanden te gaan, dus. Meestal zit er tijd genoeg voor het medisch onderzoek tussen het inplannen van het interview en het interview zelf.
Martijn88
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Wanneer dokter inplannen?

Bericht door Martijn88 »

Je krijgt hier in principe zelf bericht over. Door de covid backlog had ik eerst mijn interview, en een week later mijn medical. Daarna duurde het ongeveer 2 weken voordat ik m'n paspoort kon opsturen. Dus was ongeveer 3 weken vertraging.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer