VOG supporting letter

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
sophie98
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2021, 18:06

VOG supporting letter

Bericht door sophie98 »

Hallo allemaal!

Ik ben één van de gelukkige winners van de DV2022! Maar ik sta voor een best groot probleem. Om het VOG aan te vragen, heb ik een supporting letter van de VS nodig. Deze staat ook op de travel state gov website onder reciprocity maar helaas werkt deze link niet. Ik heb al de IT service weken geleden benaderd maar helaas is nog niks gefixt. Dus nu mijn vraag of iemand van de afgelopen jaren dit document nog heeft en naar mij zou kunnen sturen?

Heel erg bedank!
Liefs,
Sophie
ADE01
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 mei 2016, 13:03
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Austin

Re: VOG supporting letter

Bericht door ADE01 »

Je kon voorheen een VOG opvragen op basis van emigratie, volgens mij kan dat nog steeds? Op het VOG aanvraag formulier is er een vinkje met "emigratie", tenzij je in Belgie woont en het daar anders geregeld is?
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: VOG supporting letter

Bericht door babarage »

hier kun je volgens mij gewoon de vog aanvragen zonder dat je die brief nodig hebt. Wij hebben (weliswaar niet voor emigratie) gebruik gemaakt van hun service en het was prima geregeld.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Gebruikersavatar
Tessah
Amerikafan
Berichten: 219
Lid geworden op: 07 apr 2011, 20:38
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: VOG supporting letter

Bericht door Tessah »

Je kunt het formulier hier vinden: https://www.justis.nl/binaries/Aanvraag ... -84797.pdf
Daar staat ook instructie in over hoe om te gaan met dit formulier in geval van visum aanvraag.
Groeten, Tessah
Westbound
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 mei 2020, 14:31
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: VOG supporting letter

Bericht door Westbound »

Hallo allemaal, ik zit met het zelfde probleem. Ik heb nog geen oplossing gevonden.
Het aanvraag formulier heb ik, het formulier voor de begeleidende brief niet.
De link lijkt niet meer te werken.

Heeft iemand hier dat document nog ergens? delen word zeer op prijs gesteld.
Westbound
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 mei 2020, 14:31
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: VOG supporting letter

Bericht door Westbound »

Ik heb het document gevonden :thumbup: als iemand het nodig heeft stuur mij even een PB
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer