Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Afkeuring E2 visum
Afkeuring E2 visum
Beste leden, ik lees net op dit forum (berichtje van 2018, weinig zin om er nu nog op te reageren denk ik) dat als je E2 visum word afgekeurd, dat je erna niet meer op een ESTA naar Amerika kunt reizen. Klopt dit? Wat is hier de reden van en kom je dan Amerika helemaal niet meer in?
Re: Afkeuring E2 visum
Een geweigerde visum betekent inderdaad dat je niet meer in aanmerking komt voor esta. Het hoeft echter niet te betekenen dat je Amerika nooit meer inkomt. Maar een visum is dan je enige manier om het land in te komen.
Dank voor je reactie. Heeft er hier iemand ervaring met een afgekeurd E2 visum?
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Een strak plan, een goede $150.000 en een eerlijke advocaat en je zal zo snel niet afgekeurd worden hoor! 
Dank! @Disney-Golf
-
babarage
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Je bedoelt of mensen na een e2 weigering nog een visum kregen voor een vakantie oid? Geen ervaring mee maar even in de gedachte kruipend van een ambassade medewerker en cbp officer..
je hebt te kennen gegeven dat je in Amerika wil wonen omdat je die e2 hebt aangevraagd (logisch vinden ze, wie wil nou niet in de USA wonen). Dus bekijken ze je visum aanvraag zeer waarschijnlijk extra kritisch. Wat zijn je banden met thuisland. Koophuis, baan, kinderen etc etc. Is er een kans dat je eenmaal in Amerika gewoon daar blijft of is duidelijk dat je te veel hier hebt om zo maar achter te laten.
Heb je een huurhuis en zit je tussen twee banen in dan verwacht ik dat je kans klein is. ZZPer ws ook lastiger.
je hebt te kennen gegeven dat je in Amerika wil wonen omdat je die e2 hebt aangevraagd (logisch vinden ze, wie wil nou niet in de USA wonen). Dus bekijken ze je visum aanvraag zeer waarschijnlijk extra kritisch. Wat zijn je banden met thuisland. Koophuis, baan, kinderen etc etc. Is er een kans dat je eenmaal in Amerika gewoon daar blijft of is duidelijk dat je te veel hier hebt om zo maar achter te laten.
Heb je een huurhuis en zit je tussen twee banen in dan verwacht ik dat je kans klein is. ZZPer ws ook lastiger.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
-
floridariaantje
- Amerika-ontdekker
Hallo, wij hadden een afgekeurde E2visum.. Ons verhaal kan je hier ergens ook lezen hoor mits opzoeking ..Is al wel een hele tijd geleden , maar wij hadden wel een esta aangevraagd en gekregen! Ondertussen zijn we al zeker 20 keer heen en weer gevlogen naar de States. Ik moet wel zeggen dat we telkens in een verhoor belandden, die ons soms de connectie koste, maar we zijn nooit teruggestuurd
!Na zo een 5 a6x kregen we eindelijk ons eigen 'filenr' en werd deze gelinkt in de computer van de immigratiecontrole ..denk ik dan.. Toen onze visum werd geweigerd in Brussel heb ik wel navraag gedaan omdat ik ook wist dat men normaal niet meer op esta kon vertrekken , maar de vriendelijke ambassade assistent verzekerde ons dat hij een soort van nota in ons dossier had gezet, omdat wij ook terug naar ginder moesten om onze zaak en ons personeel te ontbinden , zeg maar! Dit was voor ons een hele dure en trieste tijd , but
life goes on!!
-
gbr-fl
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 30
je vroeg voor de esta,
de vraag op de esta is of je ooit een visum is geweigerd, met je huidige of voorgaande paspoort
ze willen dan even weten was. de reden ervan is, dus het zal je uiteindelijk niet je hele leven blijven achtervolgen.
nu weet ik niet de nieuwe regels, maar volgens mij kan je ten alle tijde je paspoort vernieuwen als je maar betaald toch??
de vraag op de esta is of je ooit een visum is geweigerd, met je huidige of voorgaande paspoort
ze willen dan even weten was. de reden ervan is, dus het zal je uiteindelijk niet je hele leven blijven achtervolgen.
nu weet ik niet de nieuwe regels, maar volgens mij kan je ten alle tijde je paspoort vernieuwen als je maar betaald toch??
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 17966 Weergaves
-
Laatste bericht door leona69!
-
- 2 Reacties