Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belgisch paspoortnummer.
Belgisch paspoortnummer.
Hi guys,
ik heb voor de eerste x mijn Belgische paspoort ontvangen voor de DV-lottery, maar nu staan er verschillende nummers op en ik wou vragen welke nummer ik moet ingeven in de DV-lottery. Is het een nummer dat begint met 'ET' rechts bovenaan mijn paspoort? En zijn de '0' een nul of een letter O?
ik heb voor de eerste x mijn Belgische paspoort ontvangen voor de DV-lottery, maar nu staan er verschillende nummers op en ik wou vragen welke nummer ik moet ingeven in de DV-lottery. Is het een nummer dat begint met 'ET' rechts bovenaan mijn paspoort? En zijn de '0' een nul of een letter O?
- Almere vak V
- Amerika-expert
Re: belgische paspoort nummer
Ik kan niet voor België praten. Maar in een Nederlands paspoortnummer komt de letter O niet voor. Het gaat in Nederland dus altijd om het cijfer 0.
Re: belgische paspoort nummer
heeft u ook moeten opletten bij de hoogte van uw ogen in uw pasfoto? zou iets van de 56% hoogte moeten staan of zo iets
-
Pascal
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Re: Belgisch paspoortnummer.
Kijk in de machine-readable zone onderaan het paspoort. Onder de P<BEL staat het juiste nummer.
Geen idee of daar een o kan staan, maar je kan steeds de vergelijking maken met een 0 uit een van de datums natuurlijk.
Geen idee of daar een o kan staan, maar je kan steeds de vergelijking maken met een 0 uit een van de datums natuurlijk.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
danku vriendlijk
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Mag ik hieruit afleiden dat je nog nooit naar de V.S. bent geweest maar wel al deelneemt aan de DV-lottery?