Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Belgisch paspoortnummer.

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
ASILKAN
Amerika-ontdekker

Belgisch paspoortnummer.

Bericht door ASILKAN »

Hi guys,

ik heb voor de eerste x mijn Belgische paspoort ontvangen voor de DV-lottery, maar nu staan er verschillende nummers op en ik wou vragen welke nummer ik moet ingeven in de DV-lottery. Is het een nummer dat begint met 'ET' rechts bovenaan mijn paspoort? En zijn de '0' een nul of een letter O?
Almere vak V
Amerika-expert

Re: belgische paspoort nummer

Bericht door Almere vak V »

Ik kan niet voor België praten. Maar in een Nederlands paspoortnummer komt de letter O niet voor. Het gaat in Nederland dus altijd om het cijfer 0.
ASILKAN
Amerika-ontdekker

Re: belgische paspoort nummer

Bericht door ASILKAN »

heeft u ook moeten opletten bij de hoogte van uw ogen in uw pasfoto? zou iets van de 56% hoogte moeten staan of zo iets
Pascal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Re: Belgisch paspoortnummer.

Bericht door Pascal »

Kijk in de machine-readable zone onderaan het paspoort. Onder de P<BEL staat het juiste nummer.
Geen idee of daar een o kan staan, maar je kan steeds de vergelijking maken met een 0 uit een van de datums natuurlijk.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

image.png
image.png (454.84 KiB) 1662 keer bekeken
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
ASILKAN
Amerika-ontdekker

Bericht door ASILKAN »

danku vriendlijk
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

ASILKAN schreef:
28 okt 2020, 10:32
ik heb voor de eerste x mijn Belgische paspoort ontvangen voor de DV-lottery, maar nu staan er verschillende nummers op en ik wou vragen welke nummer ik moet ingeven in de DV-lottery.
Mag ik hieruit afleiden dat je nog nooit naar de V.S. bent geweest maar wel al deelneemt aan de DV-lottery? :shock:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer