Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto's en motoren mee naar de VS.

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Westbound
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Auto's en motoren mee naar de VS.

Bericht door Westbound »

Hallo allemaal,

Zoals in een ander topic is te lezen dat ik met mijn verloofde bezig ben om via een K1 visum naar Amerika te emigreren. Ik hoop op een gegeven moment een aantal van mijn auto's en motoren mee te kunnen nemen naar de VS. Het gaat hier om voornamelijk oudere / oldtimer voertuigen. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft? En wat de mogelijkheden / eisen zijn om de voertuigen daar weer op kenteken te krijgen. Ik ben me er van bewust dat de regels per staat waarschijnlijk verschillen. Maar ik dacht mogelijk zijn er overeenkomsten, of is import via een andere staat mogelijk mocht het in mijn toekomstige staat NY niet lukken. Alle informatie en tips zijn welkom. Het advies om daar iets anders te kopen gaat echter niet op, sommige voertuigen hebben dermate grote sentimentele waarde dat ze als het enigsinds kan mee gaan. Verder zijn er nog voertuigen die dermate aangepast zijn dat je er niet zomaar een vervanger voor vind. En tot slotte zitten er ook voertuigen tussen die nooit in de VS geleverd zijn.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Auto's en Motoren mee naar de VS

Bericht door Pete.Z »

Ouder dan 25 jaar kan je vrijwel probleemloos importeren, en op kenteken krijgen.

https://clearitusa.com/25-year-rule-ant ... r-imports/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer