Slow Chat topic DV 2021

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Gebruikersavatar
Nagini
Amerikakenner
Berichten: 483
Lid geworden op: 10 apr 2018, 09:12
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Lewisburg, WV

Re: Slow Chat topic DV 2021

Bericht door Nagini »

Relevant voor de mensen van DV2021; er zijn begin Juni voor 5 DV cases interviews gepland bij het consulaat in Amsterdam. Volgens https://savediversityvisa.org/daily-visa-statistics/ zijn dit nummers tot EU6000. Misschien named plaintifs? Fijn om te zien dat AMS iig iets aan het doen is.
Martinz
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mei 2021, 11:44
Aantal x V.S. bezocht: 23

Re: Slow Chat topic DV 2021

Bericht door Martinz »

Er zit weer beweging in dit proces, we zijn door KCC gevraagd extra documenten te sturen :)
Kaee
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mei 2021, 01:17
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Slow Chat topic DV 2021

Bericht door Kaee »

Bij mij ook! Ik heb de documenten echter al eerder dit jaar opgestuurd dus ik hoop dat ze naast de ds-260 ook die andere documenten snel zullen verwerken :D had jij de documenten ook al eerder opgestuurd?
Martinz
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mei 2021, 11:44
Aantal x V.S. bezocht: 23

Re: Slow Chat topic DV 2021

Bericht door Martinz »

Hi, ze vragen bij ons nu om documenten die we nog niet gestuurd hadden, fingers crossed :)
Gebruikersavatar
Nagini
Amerikakenner
Berichten: 483
Lid geworden op: 10 apr 2018, 09:12
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Lewisburg, WV

Re: Slow Chat topic DV 2021

Bericht door Nagini »

Lijkt erop dat de AMS ambassade op de valreep (Aug-Sep) nog 14 DV interviews ingepland heeft! Hoogste casenummer ~EU35400, 10 interviews voor EU nummers en 4 voor AS nummers. bron: https://savediversityvisa.org/daily-visa-statistics/ . Heel veel succes voor de mensen die hun droom alsnog door zien gaan :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer