NVC Documentenlijst - VoG vertalen?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
mariemarcus
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 10

NVC Documentenlijst - VoG vertalen?

Bericht door mariemarcus » 16 jun 2019, 20:44

Hi allemaal,

Ik ben momenteel bezig met mijn IR1 visum en ik hoop aan het einde van dit jaar eindelijk te verhuizen.

Al onze documenten zijn nu verstuurd naar het NVC, waar er nog aanvullende documenten geupload moeten worden.

Een van deze documenten is de Verklaring omtrent gedrag. Bij de gemeente gaven ze aan dat dit document enkel in het NL aangeleverd wordt , met een korte Engelse toelichting onderaan de pagina. Weet iemand hier of dit voldoende is, of moet ik dit document ook door een gecertificeerd vertaler laten vertalen (ik neem aan dat een legalisatie dan niet nodig is)?

Ontzettend bedankt voor jullie hulp!

Marie

SilverLake1973
Amerika-ontdekker

Re: NVC Documentenlijst - VoG vertalen?

Bericht door SilverLake1973 » 19 jun 2019, 23:02

Toen u om het VOG vroeg, moest u een reden hebben, dit was voor emigratie naar de vs. De regering van de VS heeft een standaard brief die je dan opgeeft en dan bij de gemeente vraag je het aan. U krijgt de VOG terug met een in het Engelse toelichting. dit is meer dan genoeg. Mijn broertje heeft dit gedaan voor zijn F4 (emigratie familie band) Visa Aanvraag.

kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: NVC Documentenlijst - VoG vertalen?

Bericht door kastelke » 20 jun 2019, 03:23

Marie, moet je dit document hebben van België, of van Nederland?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON

Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer