Emigreren als vroedvrouw, is dit mogelijk?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
BassD.
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Emigreren als vroedvrouw, is dit mogelijk?

Bericht door BassD. »

Dag Debbie.
Ik zag jouw vraag in mijn mail omtrent het vertalen van het diploma.

Ik had van mijn Hogeschool een Engelstalig diploma erbij gekregen. Deze heb ik met een kopie van mijn Nederlandstalige diploma digitaal opgestuurd.
Daar werd bij het inschrijven in het nursing board om gevraagd in één van de vele online formulieren.

Bij verpleegkundige is alleen een diploma echt niet voldoende. Nogmaals ik heb ervaring met New York State.
Ik had dat transcript echt nodig. Dat is iets wat in de VS door de hogescholen standaard wordt uitgereikt bij het diploma.
In Nederland kennen we dat niet. Alle stappen die ik heb gemaakt staan op het forum in deze post

Ik ken geen bypass of snellere variant.
Dus ik vrees dat dit echt binnen een maand niet te regelen is.
Ik heb in april 2020 alles ingevuld en opgestuurd. Eind november 2020 kwam het verlossende woord dat ik me kon inschrijven voor het NCLEX examen.
Na alle papierwerk moet nog steeds een examen worden afgelegd (NCLEX). Daar is geen ontkomen aan.

Hoe dat met vroedkunde werkt, durf ik niet te zeggen, aangezien ik slechts ervaring heb met de papierhandel rondom verpleegkunde.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer