VOG Engels (Verklaring Omtrent het Gedrag).

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Anita1975
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 feb 2019, 11:41
Aantal x V.S. bezocht: 6

VOG Engels (Verklaring Omtrent het Gedrag).

Bericht door Anita1975 »

Hallo Allemaal,

Heeft er iemand een Engelse VOG aangevraagd?
Ik zie op Justis.nl dat er alleen een Engels document is, ik snap het niet zo allemaal :?

Dit is allemaal nieuw voor me en een beetje overweldigend.
Gast

Re: VOG engels

Bericht door Gast »

Van de justis.nl website:
De Verklaring Omtrent het Gedrag wordt uitsluitend in het Nederlands afgegeven, met een Engelse toevoeging. Deze Engelse toevoeging is ook geen vertaling van de verklaring in het Engels.

Als u de verklaring vertaald wilt hebben, dan dient u hier zelf voor te zorgen. U kunt hiervoor het beste contact opnemen met een gecertificeerd vertaalbureau met beëdigde vertalers.
Het vertaalbureau verstrekt dan een beëdigde vertaling. Bij een beëdigde vertaling wordt het basisdocument, in dit geval de VOG, gehecht aan de vertaling en voorzien van de ambtstempel en handtekening van de beëdigd vertaler.
Wel even opletten of er een tijdlimiet is tussen de datum van de ambtstempel en de datum waarop je je VOG indient. Zou lullig zijn dat de vereiste is dat je VOG niet meer dan 1 maand (of wat dan ook) geldig mag zijn, en het is al ouder dan dat.
sundaysue
Amerikakenner
Berichten: 488
Lid geworden op: 18 mar 2015, 14:31
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Tennessee

Re: VOG Engels (Verklaring Omtrent het Gedrag).

Bericht door sundaysue »

Je kan naar de gemeente om een internationaal VOG aan te vragen. Je moet het volgende uitgeprint meenemen:

https://photos.state.gov/libraries/neth ... PPSUPP.pdf

Consulaat vult zelf niets in, maar dit is genoeg bewijs om een VOG op basis van immigratie te krijgen. Succes!
K-1 traject afgelopen in 2016.
Lawful Permanent Resident sinds 07/07/2019
Removing of Conditions on Greencard: 04/18/19
Burgerschap N-400: Aangevraagd op 09/02/2020
Officieel Amerikaanse Burger: 01/29/2021

Over & done!
sundaysue
Amerikakenner
Berichten: 488
Lid geworden op: 18 mar 2015, 14:31
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Tennessee

Re: VOG Engels (Verklaring Omtrent het Gedrag).

Bericht door sundaysue »

Overigens wel even wachten tot je dicht bij je interview datum zit. Aanvraag duurt niet zo heel lang, ik had hem zelfs binnen 2 dagen op de deurmat. Wachten tot je pakket 3 wordt geleverd bij je door het consulaat en dan aanvragen. :)
K-1 traject afgelopen in 2016.
Lawful Permanent Resident sinds 07/07/2019
Removing of Conditions on Greencard: 04/18/19
Burgerschap N-400: Aangevraagd op 09/02/2020
Officieel Amerikaanse Burger: 01/29/2021

Over & done!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer