Reopen DS260

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
robbyvg
Amerika-ontdekker
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 mei 2018, 23:43

Reopen DS260

Bericht door robbyvg »

Hallo,

Ik heb aan KCC gevraagd om mijn DS260 te heropenen (met succes ondertussen trouwens). Ik heb namelijk meer informatie kunnen verzamelen omtrent mijn biologische vader (via geboorteakte) die ik dus kan aanvullen en zag dat er een foutje in mijn vorig adres was geslopen, niets wereldschokkends.

Ik heb in mijn ander topic over mijn GC winst al gezegd dat ik in oktober 3 weken naar het buitenland ben, mijn vliegtickets lagen al lang vast en zijn niet flexibel, het zou jammer zijn die tickets zomaar in de vuilbak te gooien. Ik wil mijn kans op mijn GC natuurlijk ook niet in de vuilbak gooien en zou sowieso naar mijn eerste interviewdata gaan, om niet de kans te hoeven nemen helemaal achteraan aan te sluiten. Mijn casenummer is enorm laag EU9XX (in de 900).

Ik maakte natuurlijk in het begin de fout, door de spanning en ik gelezen had je DS260 asap door te sturen, mijn DS260 meteen de dag erna op te sturen. Ik had beter nog wat gewacht tot in oktober ofzo.

Nu is mijn vraag, nadat ik mijn DS260 heb laten reopenen, hoeveel tijd kan ik hiermee rekken? Heeft er hier eventueel al iemand enige ervaring mee hoe lang je hem kan laten openstaan zonder dat ze dat erg vinden? Er staat namelijk bovenaan YOUR CASE IS CURRENTLY AT: KCC.


Alvast bedankt
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer