Verhuis florida

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Andy1
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jan 2018, 22:23
Aantal x V.S. bezocht: 2

Verhuis florida

Bericht door Andy1 »

Hoi,

Hier ben ik dus weer, blijkbaar waren er wat problemen rond reacties op men vorige nick en is men topic verwijderd geweest. Weet niet wat de reacties waren, maar ok, maakt niet uit.

Ik ben dus op zoek naar zoveel mogelijk info over de kosten van een verhuis naar Florida. Meer bepaald lake waters, heb daar een klein appartementje gezien te koop voor nog geen 50000$. Samen met men hondje, huisdieren zijn er toegelaten.
Ik weet niet waar voor visum ik nodig zou hebben, een werkvisum is in ieder geval al geen optie aangezien ik geen bachelor diploma heb.

Iemand die me kan helpen?
Hockey
Amerika-expert
Berichten: 10174
Lid geworden op: 21 dec 2010, 15:59
Locatie: Nederland

Re: Verhuis florida

Bericht door Hockey »

Ik heb ooit een lijstje gemaakt voor emigratie naar de VS, die plaats ik hier. Dit lijstje bevat de meest gebruikte mogelijkheden.

1) De DV Lottery winnen.
2) Trouwen met een Amerikaans staatsburger.
3) Een baan vinden in de VS die aan de eisen voldoet, H1-B visum.
4) Binnen een bedrijf opklimmen en dan binnen dat bedrijf een transfer maken naar de VS, L1 visum.
5) Een bijzondere skill hebben en daarin in NL al wat bereikt hebben, denk aan David Beckham of Rutger Hauer.
6) Voldoende investeren in een bedrijf in de VS (en dan ook meer dan 50% van de aandelen hebben), en een bepaald aantal mensen een baan bieden.

Verder is dit plaatje erg nuttig om zaken duidelijk te maken. En lees ook eens deze twee topics door.

Vergeet vragen als info over Florida en Lake Waters. Zorg eerst dat je mag emigreren.
En ga jezelf eens inlezen op dit forum.
Andy1
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jan 2018, 22:23
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Verhuis florida

Bericht door Andy1 »

Bedankt,

Ik zal zeker nog wat meer opzoekwerk doen, voorlopig lijkt de enige manier die lottery te winnen. Maar wie weet vind ik er wel een leuke meid xd
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer