EB-3

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Willem1
Amerika-ontdekker

Re: EB-3

Berichtdoor Willem1 » 29 okt 2018, 18:06

Wat ontzettend vervelend voor jullie... Zonder de details te kennen, klinkt dit een beetje als een inschattingsfout van jullie advocaat - die had toch moeten weten wat de juiste stappen zijn, lijkt me. Heeft hij/zij iets aangeboden ter compensatie (bv op z'n minst het verzorgen van een nieuwe aanvraag tegen sterk gereduceerd tarief)?

Voor wat het waard is: ik denk dat je er gelijk in hebt om een nieuwe aanvraag te doen, en niet in beroep te gaan tegen de huidige beslissing. Dat laatste heeft eigenlijk alleen zin als er sprake is van een duidelijke fout van hun kant.

Zoals ik eerder zei: hang in there, en laat het niet je hele leven bepalen. Maar balen is het wel. Hopelijk is een flink deel van het werk dat jullie er eerder in hebben gestopt alsnog bruikbaar en blijft de vertraging beperkt.

judy
Amerikafan

Re: EB-3

Berichtdoor judy » 31 okt 2018, 16:08

Inschattingsfout misschien wel ja. Maar goed, we zijn ook weer geen standaard gevalletje voor haar. We hebben het niet over kosten gehad nu.

Ik hoop zeker dat het nu sneller gaat. Ik neem aan dat bv er geen nieuwe PWD aangevraagd hoeft te worden, toch?!!