Beste staat voor Nederlanders?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Pompeius
Amerikafan
Berichten: 105
Lid geworden op: 29 nov 2016, 14:05

Re: Beste staat voor Nederlanders?

Bericht door Pompeius »

Verslaafden zijn net als elders meestal op specifieke plekken geconcentreerd.
Gebruikersavatar
Max Kool
Amerikakenner
Berichten: 444
Lid geworden op: 28 jan 2013, 20:02
Locatie: Los Angeles, California

Re: Beste staat voor Nederlanders?

Bericht door Max Kool »

Kees_op schreef: Ah, ik dacht al dat deze vraag zou worden gesteld.
Ik zou best naar Amerika willen verhuizen, maar het lijkt me vanzelf sprekend dat ik ergens wil zijn waar de criminaliteit niet al te hoog is zoals bij veel plaatsen in Amerika.
"veel plaatsen"? Waar ben je allemaal geweest?
Ik ben vaak in Amerika geweest en zoek een staat dat geschikt is om in te wonen, niet waar de drug-junkies in je nek staan te ademen zoals in bijna alle plaatsen waar ik ben geweest, met de uitzondering van beverly hills.
Dan ga je toch in Beverly Hills wonen? :thumbup: :clap:

Maar goed, hoe denk je in de VS te belanden? Werk, trouwen?
LA, LA, LA....
Gast

Re: Beste staat voor Nederlanders?

Bericht door Gast »

Ben het als een van de weinigen op dit forum wel met TS eens, daarom ben ik ook duidelijk voor Trump die veegt de boel daar tenminste even schoon (de junks moeten weg uit de straten van o.a. NYC).
dutchie_in_boston
Amerika-expert
Berichten: 1794
Lid geworden op: 14 aug 2007, 21:57
Locatie: Boston, MA

Re: Beste staat voor Nederlanders?

Bericht door dutchie_in_boston »

:lol:
newyorkgirl
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 mar 2015, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Beste staat voor Nederlanders?

Bericht door newyorkgirl »

stormbreaker schreef:Ben het als een van de weinigen op dit forum wel met TS eens, daarom ben ik ook duidelijk voor Trump die veegt de boel daar tenminste even schoon (de junks moeten weg uit de straten van o.a. NYC).
Precies. Trump moet vooral ook de werkwijze van Duterte overnemen, ben je zo van het probleem af en is de criminaliteit en overlast veroorzaakt door junks in heel Amerika de kop ingedrukt. :thumbup:

</sarcasm off>
Gast

Re: Beste staat voor Nederlanders?

Bericht door Gast »

Ik vind 'm gewoon goed newyorkgirl. Maar jij bent vast onder de indruk van Jesse Klaver? Hem met Dutetre vergelijken is echt dikke onzin. Kijk wat hij allemaal wil betekenen voor de verotte infrastructuur daar.
Bennogr
Amerika-expert
Berichten: 8334
Lid geworden op: 26 mar 2006, 07:13
Locatie: Philadelphia, PA

Re: Beste staat voor Nederlanders?

Bericht door Bennogr »

T. is voornamelijk veel gepraat en weinig wol. Of: hij praat veel, maar zegt bijna niets.

Maar terug naar het onderwerp: in een wereld waar je zelfs in Amsterdam west overhoop geschoten kan worden, is niets meer helemaal veilig. 't Is een beetje geluk hebben en goed opletten. Maar ik heb in de Zuid Bronx rondgelopen toen dat nog op een platgebombardeerde wijk leek zonder dat me iets is overkomen. En in ons huis in een redelijk goede buurt in St. Paul, MN, is een keer ingebroken. Nooit wat gehad in Brooklyn. 't Kan verkeren, zoals de Nederlanders al heel lang zeggen.

Veilig of niet veilig, garantie heb je nooit. Alleen goed opletten en waakzaam zijn. En niet vertrouwen op brallende presidenten die zeggen dat ze alles wel eens eventjes zullen regelen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
newyorkgirl
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 mar 2015, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Beste staat voor Nederlanders?

Bericht door newyorkgirl »

Nee, ben absoluut geen liefhebber van Jesse Klaver (alsof je direct links bent als je 'tegen' Trump bent?). Maar ik vind het onzin om te zeggen dat als je junks van de straten wegveegt, dat je dan ineens een perfecte veilige samenleving kan creëren. Alsof zij geen mensen zijn maar een object dat je optilt en weg zet.

En dat Trump daar de aangewezen man voor is betwijfel ik sterk. Maar dit is iets wat in het topic Amerikaanse politiek thuishoort.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Beste staat voor Nederlanders?

Bericht door mtl »

Ik ben meerdere keren in New York geweest maar nooit last gehad van junks. Ik zoek het dan ook niet op.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Beste staat voor Nederlanders?

Bericht door roelb »

Tja, ik zou zeggen, loop eens een keer in Amsterdam 's avonds over het Rokin. En vergelijk dat met Times Square. Ik weet wel waar ik me minder prettig voel, vaker check of mijn portomonee er nog is en vaker out-of-the-blue een aanbieding krijg om coke te kopen. En ik kan je vertellen: dat is niet in New York :-)
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7930
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Beste staat voor Nederlanders?

Bericht door Pete.Z »

stormbreaker schreef:Ben het als een van de weinigen op dit forum wel met TS eens, daarom ben ik ook duidelijk voor Trump die veegt de boel daar tenminste even schoon (de junks moeten weg uit de straten van o.a. NYC).
Op angst gebaseerde meningen zijn zelden de beste.
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Beste staat voor Nederlanders?

Bericht door meyem »

oh, dit is best een oud draadje, zie ik .... ik haal mijn opmerking weer weg .... had toch al niet zo heel veel meerwaarde :D
Gebruikersavatar
Max Kool
Amerikakenner
Berichten: 444
Lid geworden op: 28 jan 2013, 20:02
Locatie: Los Angeles, California

Re: Beste staat voor Nederlanders?

Bericht door Max Kool »

stormbreaker schreef:Ben het als een van de weinigen op dit forum wel met TS eens, daarom ben ik ook duidelijk voor Trump die veegt de boel daar tenminste even schoon (de junks moeten weg uit de straten van o.a. NYC).
Ik wist niet dat Trump burgemeester van New York was.


[/sarcasm]
LA, LA, LA....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer