Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Word ik al twee jaar ongemerkt gedisqualificeerd?
Word ik al twee jaar ongemerkt gedisqualificeerd?
Beste forumgebruiker,
Korte vraag: ik doe inmiddels al drie jaar mee aan de DV loterij en heb altijd dezelfde pasfoto gebruikt, gezien ik totaal niet van uiterlijk ben veranderd in deze periode en zo'n foto al snel een tientje kost wanneer je deze laat maken door een professional om in ieder geval aan alle specificaties te voldoen. Nu lees ik ineens dat je (misschien?) wordt gedisqualificeerd wanneer je een foto gebruikt die ouder is dan 6 maanden... waar dan nog bijkomt dat er wordt gezegd dat bij een disqualificatie je een gewone "NOT SELECTED" melding krijgt, zodat je ook nog eens niet op de hoogte bent van een eventuele fout aan jou kant.
Ik heb dit echt totaal niet doorgehad en mijn beidde ouders en een vriend ook niet. Dit terwijl we allen onafhankelijk alles hebben ingevuld de afgelopen drie jaar. Ik neem aan dat dit betekent dat veel meer mensen hiervan wellicht ook niet op de hoogte zijn en al jaren lang ongemerkt worden gedisqualificeerd om deze reden, denkend dat ze gewoon pecht hebben.
Klopt dit alles? Iemand anders die dit over het hoofd heeft gezien?