Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
(tijdelijke) woonruimte Boston/Cambridge
(tijdelijke) woonruimte Boston/Cambridge
Volgend jaar van januari tot en met juni ga ik naar Boston (Harvard). De universiteit regelt helaas geen woonruimte voor me.
Hoe moeilijk of makkelijk is het om in Boston tijdelijke woonruimte te vinden?
Hoeveel tijd moet ik uittrekken voor de huizenjacht?
Ik wil eigenlijk rond kerst (25/26 december) aankomen in Boston zodat ik vanaf het nieuwe jaar kan beginnen op de universiteit, maar is dit realistisch of kan ik het vergeten om tussen tussen kerst en oud en nieuw woonruimte te vinden?
Hoe moeilijk of makkelijk is het om in Boston tijdelijke woonruimte te vinden?
Hoeveel tijd moet ik uittrekken voor de huizenjacht?
Ik wil eigenlijk rond kerst (25/26 december) aankomen in Boston zodat ik vanaf het nieuwe jaar kan beginnen op de universiteit, maar is dit realistisch of kan ik het vergeten om tussen tussen kerst en oud en nieuw woonruimte te vinden?
Re: (tijdelijke) woonruimte Boston/Cambridge
Ik heb geen verstand van die omgeving, maar wel een tip. Wordt lid van facebookpagina's van boston en omgeving, en ook harvard enzo.
Bij geluk kom je mensen tegen die willen verhuren! Zo heb ik ons appartement gevonden.
Bij geluk kom je mensen tegen die willen verhuren! Zo heb ik ons appartement gevonden.

An official Tucsonian, (and now an official Phoenician too)
@Essiej, bedankt voor de tip! Ik ga op zoek naar FB groepen.
Ik zal het voor je aan iemand vragen die daar woont op het moment ivm studie. Stuur me even een pb zodat ik het niet vergeet, ik kom hier nmlijk weinig op de site
Approved K1 - 12/11/15 (on my birthday!)
Received K1 - 12/21/15
Entered USA - 12/26/15
Married - 01/20/16
Filed AOS - 03/10/16
NOA1 - 03/18/16
Biometrics - 04/13/16
Greencard approved - 05/14/16
Greencard in hand - 06/13/16
Received K1 - 12/21/15
Entered USA - 12/26/15
Married - 01/20/16
Filed AOS - 03/10/16