Wij wonen in SW Austin. De scholen hier staan in de top van het school district en er is ook keuze voor prive scholen (Montessori, Waldorf). Er is ook veel keuze voor pre schools. Ik homeschool mijn kinderen, dat is ook een mogelijkheid.
De wijk waar wij wonen heeft meerdere zwembaden, dus in de zomer kunnen we daar lekker afkoelen.
Er worden veel activiteiten georganiseerd. Ook kun je hier heerlijk fietsen, er zijn aparte fietspaden. Er zijn veel parken in de buurt om te wandelen, mountainbiken. Er zijn veel speeltuinen verspreid door de wijk.
Reistijd naar downtown is 15-20 minuten als het rustig is op de weg. Zodra de scholen in gaan is het (zoals in de meeste steden) druk op de weg, dus mijn man gaat voor de drukte van huis. De stad groeit enorm, dus je zult qua locatie wel rekening moeten houden met reistijd.
Er is veel te doen rondom Austin en het is erg kind vriendelijk. Wij houden van natuur. Omdat wij aan de rand van de stad wonen zitten wij in 5 minuten in de Hill Country.
Wij zouden hier ook tijdelijk naar toe gaan en hebben een jaar geleden een huis gekocht

Als je meer wilt weten mag je mij altijd een PM sturen.