Ik ben Asli, 22 jaar en kom uit Rotterdam en yes ook ik ben een van de miljoenen k1 gevallen hahah
Dankzij dit helpvolle forum heb ik echt alle tips, tricks, adviezen, do' s en dont's hiervandaan. Moet zeggen dat ik tot nu toe alles stilletjes heb meegelezen maar toch wilde ik nu een account aanmaken omdat ik heeel nieuwsgierig ben of er ergens tussen de lezers en account houders ook Nederlanders zijn die richting Orange County in Southern California gaan..??
Het lijkt me gewoon heel leuk om vrienden, kennissen en mensen in je omgeving te hebben waar je in je eigen taal nog eens af en toe kunt kletsen als je eenmaal daar zit.
Onze casus gaat tot nu toe 'langzaam' zoals vele van jullie herkennen. We zijn nu (nogmaar) 3 maanden bezig maar elk deel van de dag dat je niet samen bent is al veelste lang. Op 8 maart 2016 kregen wij onze NOA 2 verificatie en ik geloof nu 2 weken geleden een brief waarin staat dat onze casus onderweg is naar Amsterdam. Enig idee hoelang het duurt voordat je bericht krijgt uit Amsterdam ?
Ondanks dat Nederland een liberaal en veilig land is en dat alles super relaxed hier gaat met de medische keuring en het interview op het consulaat vergeleken met verhalen uit de philipijnen of china... ben ik toch zenuwachtig wat vrij normaal is

Ik vraag me wel af of het echt daadwerkelijk nodig is dat je de hele I-129F kopieversie meeneemt aangezien zij (consulaat) dit hele dikke pakket moeten hebben? En het behoorlijk wat werk is voor mn verloofde om dan alles in te scannen en naar mij toe te sturen. En ook lees ik wel eens dat iedereen schrijft dat je het origineel van de Affidavit moet meenemen maar mijn verloofde is dit nog aan het afronden en moet dit dan inscannen naar mij toe sturen zodat ik het uitprint en uiteindelijk meeneem voor het interview.. Vraag me dus af wat er bedoeld wordt met origineel? Aangezien je het origineel niet zo kunt overhandigen naar elkaar.
Ik hoor graag wie er in the OC zit of gaat zitten

Groetjes,
Asli