Ja zij valt in Cat 2B en priority date voor deze staat nu op 1jun 06 dus als we nu willen sponseren van zodra de GC in ons bezit is dat we aankijken op +/- 8 jaar

tenzij ze natuurlijk enorm zouden gaan jumpen wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt als je kijkt naar de vorige jaren.
Eerlijk gezegd heb ik me in die materie nog niet echt verdiept omdat in eerste instantie voor ons de GC op de eerste plaats kwam en ik wist dat het heel moeilijk/onmogelijk is om een meerderjarige binnen te halen zonder dat wij eerst de GC wisten te bemachtigen.
Ik heb voorgaande jaren mij verdiept in de laws en regulations voor de GC in onze situatie en meestal kwam naar voor dat voor meerderjarige kinderen een heel lange wachttijd was.
Nu de stress wegvalt van het krijgen van onze GC is dit het volgende chapter waar ik me zal opgooien
Ik denk dat ze in de komende jaren nog niet echt aan huwen denkt maar eerder zal gaan samen wonen , daar gaan we het deze zomer eens uitgebreid over hebben
Zoals gezegd is dit hoofstuk voor mij nieuw dus wat betreft upgraden nadat wij citizen worden kan ik niet echt over meepraten.
Bedoeling is dat we voor dual citizenship gaan

en ik denk dat het voor iedereen anders is wat het woord "thuis" voor hen betekend , in mijn geval was het zo, zelfs toen ik hier voor het eerst op vakantie kwam , ik een gevoel van thuiskomen had, het gevoel van hier hoor ik thuis , zelfs nu , wanneer ik hier rondrij komt het gevoel soms boven dat ik hier mijn hele leven al woon, ik weet het klinkt gek maar zo is het en is voor buitenstaanders vaak moeilijk te omvatten.
Dus neen het land Belgie zegt me niet echt veel meer, en heimwee is er bij mij nooit geweest .
Tot we de EAD in de bus hebben ( zou moeten binnen de 7 dagen zijn

) werkt hij dus nog op de H-1B verlenging ( die uiteindelijk ook binnen gerold is een week geleden

) dus de 2 aanvragen liepen zowat door elkaar lol.
Dus na 3 jaar onvrijwillig werkloos kan ik dus ook aan de slag

al heb ik hier thuis genoeg om handen om mij bezig te houden! we zien wel wat er uit de bus valt

.
Voor het bedrijf is het inderdaad riskant om hier aan mee te werken want eenmaal de GC binnen is kan hubby gaan en staan waar hij wil , dus ook veranderen van werkgever , wat met een H-1 moeilijker is maar niet onmogelijk , maar in dit geval blijft hubby trouw aan de werkgever , doet zn job enorm graag dus waarom zou hij moeten veranderen