Diversity Lottery MBO niveau 4 (ADVIES)

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
booze
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Diversity Lottery MBO niveau 4 (ADVIES)

Bericht door booze » 22 okt 2013, 14:26

Hallo Allen,

Mijn naam is Peter, ik ben 23 jaar. Ik snuffel al een tijdje rond op het forum om alle interessante verhalen te lezen. Zelf heb ik een jaar in Amerika gewoond en High School gevolgd.

Nu heb ik al heel wat zaken bekeken betreft emigratie, aangezien ik graag in Amerika wil gaan wonen. Voor mij is de enige optie meedoen aan de diversity lottery. Nu heb ik echter een simpele vraag (voor jullie denk ik)...

Welke opleiding moet ik invullen bij het inschrijven aan de diversity lottery, ik heb namelijk een MBO Niveau 4 ICT diploma en twee jaar relevante werk ervaring in de Security ICT

Voor de rest zal ik er wel uitkomen, ik zal jullie op de hoogte houden mocht ik deze procedure voort kunnen zetten. Als er nog tips zijn om de USA in te kunnen komen hoor ik het ook graag!

Groetjes Peter

Hockey
Amerika-expert

Re: Diversity Lottery MBO niveau 4 (ADVIES)

Bericht door Hockey » 22 okt 2013, 17:02

Hallo Peter, wees welkom hier. In dit topic wordt jouw vraag ook gesteld, en beantwoord. High school is het beste om aan te geven.

booze
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Diversity Lottery MBO niveau 4 (ADVIES)

Bericht door booze » 23 okt 2013, 10:07

Hallo,

Dat had ik inderdaad al gezien, echter zag ik verschillende verhalen vandaar de vraag. Alsnog bedankt!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer